نمایش خانگی

رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» فصل چهارم هم دارد

سعید ابوطالب از شروع تولید چهارمین فصل «شب‌های مافیا» در هفته‌های آینده خبر داد.

سعید ابوطالب از ساخت فصل چهارم رئالیتی‌شوی «شب‌های مافیا» خبر داد. و گفت: درحال حاضر مشغول پیش تولید فصل چهارم این برنامه هستیم. و تا چند هفته دیگر ضبط آن آغاز می‌شود.

این کارگردان درباره فصل چهارم توضیح داد: در این فصل شرکت کنندگانی انتخاب می‌شوند. که پیش از این در این رئالیتی‌شو حضور داشته‌اند. اما به هر دلیلی نتوانستند. در فینال در کنار دیگر شرکنندگان بازی کنند. پس به عنوان یک شانس مجدد از آن‌ها برای حضور در «شب‌های مافیا» دعوت می‌شود. و دوباره در این فصل نیز مانند فصل اول تا سوم سه گروه آقایان و یک گروه خانم‌ها داریم.

او افزود: پس از بازی هر سه گروه، مانند هر سه فصل گذشته یک فینال بین شرکت‌کنندگان فصل چهارم برگزار می‌شود. درنهایت نیز یک بازی فینال میان بهترین بازیگران هر چهار فصل برگزار می‌شود. که با عنوان فینال قهرمانان پخش می‌شود.

ابوطالب در پاسخ به این پرسش که با توجه به نقدهایی که به حضور کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده در فصل سوم «شب‌های مافیا» وجود دارد. بازخورد مخاطبان را چگونه می‌بیند، بیان کرد: کامبیز دیرباز این بازی را به خوبی بلد است. و تسلط کافی را بر گردانندگی بازی دارد. اما نکته‌ای که وجود دارد. این است. که مخاطبان ما «شب‌های مافیا» را ۲ فصل با گردانندگی محمدرضا علیمردانی دیده‌اند. و به حضور این بازیگر به عنوان گرداننده در این رئالیتی‌شو عادت دارد. و شاید به همین دلیل است. که حضور کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده برای آن‌ها کمی متفاوت است. اما این را باید بگویم که کامبیز دیرباز گرداننده خوب و مسلطی است. که قاطعانه بازی را اداره می‌کند.

کارگردان این رئالیتی‌شو در پایان در پاسخ به این پرسش که چه شد. که تصمیم به ساخت فصل چهارم «شب‌های مافیا» گرفته شد. آن هم با توجه به اینکه قرار بود فصل سوم، آخرین فصل این رئالیتی‌شو باشد، گفت: ادامه مافیا به استقبال مخاطبان آن بستگی دارد. و فصل سوم نیز در همین ابتدای شروع توانسته توجه مخاطب را به خود جلب کند. البته شاید نارضایتی‌هایی درباره این فصل از سوی مخاطبان وجود داشته باشد. اما مخاطبان مافیا افزایش داشته‌اند. علت این نارضایتی می‌تواند. در این موضوع باشد. که مخاطب زمانی که یک سریال تماشا می‌کند. رضایت خود را از فیلمنامه، بازی بازیگران، کارگردانی و موارد دیگر عنوان می‌کند. اما در «شب‌های مافیا» مخاطبان از نحوه مافیا بازی کردن یک بازیگر خوششان نمی‌آید، علاقه دارند. که شهروندان پیروز بازی باشند. یا گروه مافیا را بیشتر دوست دارند. پس بنا به همه این دلایل و با توجه به پیش نرفتن بازی به سمت پیش‌بینی شده از سوی آن‌ها، ممکن است. اعلام نارضایتی کنند. در هر حال قسمت اول این فصل با اینکه نارضایتی‌هایی را با خود به همراه داشت اما میزان بازدید آن به شدت بالا بود. «شب‌های مافیا» تا پایان آخرین قسمتی که از آن پخش شده بیش از یک میلیارد دقیقه دیده شده است. که فکر می‌کنم. رکورد بسیار خوبی برای این برنامه در مقایسه با برنامه‌های مشابه است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا