جشنواره فیلم فجرسینمای ایران

رونمایی از پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

در فاصله چند روز مانده به آغاز چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، پوستر این دوره جشنواره توسط مجتبی امینی دبیر جشنواره رونمایی شد.

همزمان با مراسم قرعه‌کشی و تعیین جدول اکران آثار در خانه جشنواره از پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

حمیدرضا بیدقی پیش از این طراحی پوسترهای سی و ششمین و سی هفتمین و سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و… را برعهده داشته است.

رونمایی از پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر

حمیدرضا بیدقی، طراح پوستر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره المان‌های به کار رفته در این پوستر اظهار کرد: فرمی که شاهد آن هستید یک سرو است. که با 42 سیمرغ طراحی شده. سرو از قدیم قدمتی به طول تاریخ سرزمین ما دارد. و نماد مقاومت و ایستایی است. در طی 42 دوره از برگزاری جشنواره اتفاقات بسیاری افتاده و بارها در مرز کمتررنگ شدن پیش رفته اما برگزار شده است. این سیمرغ ها دور هم جمع شدند. و یک سرو را تشکیل دادند. و نشان می‌دهد چراغ حشنواره همیشه روشن خواهد بود. و از ناملایمات دور خواهد ماند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
فارس

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا