سینمای جهان

ژولیت بینوش ۵۶ ساله در نقشی جدید

ستاره سینمای فرانسه در سال‌های اخیر پرکار بوده و به تازگی اعلام شده قرار است در فیلم جدیدی با نام "رادیواسکوپی" نقش‌آفرینی کند.

ژولیت بینوش و کلر دنی اگرچه از بزرگ‌ترین ستارگان سینمای فرانسه به شمار می‌آیند، اما اولین همکاری آن‌ها تنها سه سال قبل با “بگذار آفتاب به درون بتابد” رقم خورده است. آن‌ها در سال ۲۰۱۸ این همکاری را با “های لایف”‌ ادامه دادند. حالا به نظر می‌رسد که بینوش برای سومین مرتبه با کارگردان “ماده سفید” و “آزار هر روزه” همکاری خواهد کرد.

“فرانس‌کالچر” گزارش داده است که دنی در حال توسعه‌ی فیلم جدیدی به نام “رادیواسکوپی” است. در این پروژه علاوه بر ژولیت بینوش قرار است “ونسان لندون” فرانسوی نیز نقش‌آفرینی کند. لندون نیز سابقه‌ی همکاری با دنی را در فیلم‌های “جمعه شب” و “حرامزادگان” را دارد.

دنی تأیید کرده است که فیلم جدیدش را در فرانسه می‌سازد. و بخشی از آن در “خانه رادیو” پاریس تولید خواهد شد. “رادیواسکوپی” یک برنامه‌ی رادیویی فرهنگی روزانه است که اولین بار در سال ۱۹۶۸ پخش شد و روشن است که فیلمساز دلبستگی ویژه‌ای به آن دارد.

دنی می‌گوید: “در رادیو، سکوت وجود دارد، تنفس، و نیز تردید. گاهی پاسخ پرسش فوراً پدیدار نمی‌شود؛ باید درون خودتان به دنبال آن باشید. در رادیو، صدای فکر کردن افراد شنیده می‌شود.”

دنی در این مصاحبه از همکاری خود با گروه بریتانیایی “تیدرستیکس” می‌گوید و به نظر می‌رسد که آن‌ها موسیقی فیلم جدید را می‌سازند. تمامی اعضای این گروه یا گاهی خواننده و آهنگساز “استوارت ای. استیپلز” پیش‌تر موسیقی فیلم‌های دیگر دنی را ساخته است.

“رادیواسکوپی” فیلم بعدی دنی خواهند بود نه پروژه‌ی “ستارگان نیمروز”با بازی “رابرت پتینسون” و “مارگارت کوالی”. داستان این فیلم در سال ۱۹۸۴ و انقلاب نیکاراگوئه می‌گذرد و استودیوی A24 از حالا امتیاز پخش آن در آمریکای شمالی را خریداری کرده است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا