سینمای جهان

جانی دپ مدل ماند اما بازیگر نه!

علیرغم آنکه کمپانی‌های فیلمسازی یکی پس از دیگری به همکاری خود با جانی دپ پایان می‌دهند، کمپانی فشن دیور اعلام کرد همکاری‌اش با این ستاره سینما به قوت خود باقی است.

کمپانی لوکس دیور به همکاری‌اش با جانی دپ، بازیگر مطرح و محبوب ۵۷ ساله ادامه خواهد خواهد داد و او را به عنوان چهره تبلیغاتی عطر Sauvage حفظ خواهد کرد.

برهمین اساس، بسیاری از طرفداران دپ برای قدردانی از کمپانی دیور، شروع به خرید عطر Sauvage کرده‌اند. بر‌اساس گزارش وبسایت زیبایی Cosmetify، جستجوی اینترنتی برای خرید عطر Sauvage به تازگی ۲۳ درصد رشد داشته. این عطر از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه‌ معرفی شده است.

جانی دپ از سال ۲۰۱۵ میلادی چهره تبلیغاتی عطر Sauvage است.

سیگاتک نوشت به دلیل شکست دپ در دادگاه لندن، این بازیگر باسابقه و محبوب از فیلم‌های سینمایی هالیوودی جانوران شگفت‌انگیز ۳ (و دزدان دریایی کارائیب کنار گذاشته شد. با این حال، جانی دپ رای دادگاه لندن را ناعادلانه و عجیب می‌داند. و می‌گوید برای اثبات این موضوع هر کاری لازم باشد؛ انجام خواهد داد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایران آرت

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا