سینمای جهان

انتشار نسخه‌های جدید «پاریس، تگزاس»، «۸½» و «جایی برای پیرمردها نیست»

در دسامبر، Criterion نسخه‌های بازسازی شده فیلم‌های کلاسیک مانند «پاریس، تگزاس»، «۸½» و «جایی برای پیرمردها نیست» را با کیفیت 4K و امکانات ویژه منتشر می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، در صدر این مجموعه، فیلم «پاریس، تگزاس» ساخته ویم وندرس در سال ۱۹۸۴ با بازی هری دین استانتون قرار دارد. این نسخه جدید از «پاریس، تگزاس» شامل یک بازسازی جدید با کیفیت 4K است که تحت نظارت خود وندرس انجام شده است. علاوه بر این، یک ترک صوتی از وندرس، مصاحبه‌ها با افراد مختلف و صحنه‌های حذف شده نیز در این نسخه قرار دارد. این نسخه به عنوان نسخه نهایی فیلم شناخته خواهد شد.

فیلم بعدی، «۸½» از کارگردان فدریکو فلینی است. این نیز یکی از فیلم‌های نمادین است که با یک بازسازی جدید 4K عرضه می‌شود. نسخه Criterion شامل چندین مستند، مصاحبه‌ها، یک ترک صوتی و حتی مقدمه‌ای از تری گیلیام است.

سپس نسخه جدید فیلم «جایی برای پیرمردها نیست» از برادران کوئن به Criterion اضافه می‌شود. این فیلم با یک مستر 4K جدید تحت نظارت فیلمبردار راجر دیکنز عرضه می‌شود. این نسخه پر از ویژگی‌های خاص است، از جمله مصاحبه جدید با برادران کوئن، چندین مستند و یک گفتگوی جدید با راجر دیکنز.

در نهایت، فیلم «کندوهای شرقی» ساخته سامو هونگ از سال ۱۹۸۷ که یک فیلم کلاسیک اکشن هنگ‌کنگی است، در Criterion منتشر می‌شود. این نسخه شامل دو بازسازی 2K از فیلم است. بازسازی دوم نسخه دوبله انگلیسی فیلم است که به عنوان نسخه صادرات شناخته می‌شود. همچنین مصاحبه‌ای جدید با سامو هونگ و یک اجرای زنده اقتباس شده از فیلم در این نسخه قرار دارد.

این کمپانی به خوبی می‌داند که دسامبر زمانی برای هدیه دادن است و به همین دلیل، مجموعه‌ای از دیسک‌های برجسته را در پایان سال عرضه خواهد کرد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا