سینمای جهان

فصل دوم «بازی مرکب» در راه است

پس از سه سال، لی جونگ-جه بار دیگر در «بازی مرکب» به دنیای پرخطر بازی‌های مرگ و زندگی بازمی‌گردد. فصل دوم در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

دیگر چه چیزی می‌توان درباره «بازی مرکب» گفت؟ اعداد افسانه‌ای تماشا، ۱۴ نامزدی امی، از جمله اولین کارگردان آسیایی که جایزه بهترین کارگردانی برای یک سریال درام را برد. و شهرت ناگهانی بازیگر لی جونگ-جه و کارگردان هوانگ دونگ-هیوک. آیا نتفلیکس می‌تواند موفقیت و محبوبیت فصل اول در سال ۲۰۲۱ را تکرار کند؟

این شبکه حتماً سعی خواهد کرد. در هفته Geeked 2024، یک تیزر ویژه جدید برای فصل دوم «بازی مرکب» منتشر شد که در دسامبر امسال پخش می‌شود. این تریلر جدید برای طرفداران سریال چیز تازه‌ای ندارد، اما به بازگشت شخصیت لی جونگ-جه (بازیکن ۴۵۶) به بازی مرگبار عجیبی که سه سال پیش برنده آن شد، اشاره دارد.

در اینجا خلاصه‌ای رسمی از فصل دوم «بازی مرکب»، ارائه شده توسط نتفلیکس:

سه سال پس از پیروزی در بازی مرکب، بازیکن ۴۵۶ از رفتن به آمریکا منصرف می‌شود و با عزم جدیدی بازمی‌گردد. گی-هون بار دیگر وارد بازی مرگ و زندگی مرموز می‌شود و در این بازی مرگبار جدید با شرکت‌کنندگان جدیدی برای بردن جایزه ۴۵.۶ میلیارد وون به رقابت می‌پردازد.

لی جونگ-جه دوباره در فصل دوم «بازی مرکب» به عنوان بازیگر نقش اصلی بازمی‌گردد و لی بیونگ-هون، وی ها-جون، و گونگ یو نیز نقش‌های خود را از فصل اول تکرار می‌کنند. بازیگران جدید این فصل شامل ییم سی-وان، کانگ ها-نئول، پارک گیو-یونگ، لی جین-اوک، پارک سونگ-هون، یانگ دونگ-گون، کانگ آ-سیم، لی دیوید، چوی سئونگ-هیون، رو جه-وون، جو یو-ری و وون جی-آن هستند.

هوانگ بار دیگر در فصل‌های دوم و سوم به عنوان کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده حضور دارد. استودیو Firstman این فصل‌ها را تولید می‌کند و کیم جی-یون به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در کنار اوست.

فصل دوم «بازی مرکب» در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد. تیزر ویژه Geeked Week 2024 را در ادامه مشاهده کنید (و منتظر تریلرهای طولانی‌تر در هفته‌های آینده باشید).

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا