سینمای جهان

انتشار تریلر «Transformers One» با بازیگری کریس همسورث و برایان تایری هنری

انیمیشن «Transformers One» داستان ناگفته‌ای از دوستی و دشمنی اپتیموس پرایم و مگاترون را روایت می‌کند، با حضور صداپیشگان برجسته‌ای همچون کریس همسورث و اسکارلت جوهانسون.

به گزارش سینما شارپ، تنها چند روز به انتشار فیلم «Transformers One» باقی مانده است، اما دستگاه تبلیغاتی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. اکنون تریلر «نهایی» فیلم منتشر شده تا ما را برای آخرین بار پیش از ورود فیلم به سینماها هیجان‌زده کند.

همانطور که در تریلر دیده می‌شود، «Transformers One» داستان منشأ برخی از ربات‌های محبوب ما در لباس مبدل را روایت می‌کند. این فیلم، گذشته اپتیموس پرایم و مگاترون، و همچنین چند شخصیت دیگر را قبل از اینکه به تبدیل‌شوندگان شناخته‌شده و محبوب تبدیل شوند، به تصویر می‌کشد. شاید بهترین بخش این باشد که این فیلم انیمیشنی، از آن فضای پر از جلوه‌های ویژه و انفجارهای مایکل بی که در فیلم‌های زنده دیده می‌شد، خبری ندارد.

همان‌طور که از انیمیشن‌ها انتظار می‌رود، «Transformers One» دارای تیم صداپیشگی برجسته‌ای است که این ربات‌ها را زنده می‌کنند. این فیلم با حضور کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان-مایکل کی، استیو بوشمی، لارنس فیشبرن و جان همم ساخته شده است. به این ترکیب جذاب، حضور جاش کولی به عنوان کارگردان نیز اضافه می‌شود؛ او بیشتر برای کارهایش با پیکسار و کارگردانی «داستان اسباب‌بازی ۴» شناخته می‌شود.

«Transformers One» قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر به سینماها بیاید. تریلر جدید را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

خلاصه داستان:

«Transformers One» داستان ناگفته‌ای از منشأ اپتیموس پرایم و مگاترون را روایت می‌کند که به‌عنوان دشمنان قسم‌خورده شناخته می‌شوند، اما زمانی دوستانی مانند برادر بودند که سرنوشت سایبرترون را برای همیشه تغییر دادند. این اولین فیلم کاملاً انیمیشنی و CG از مجموعه تبدیل‌شوندگان است و با تیم صداپیشگی برجسته‌ای شامل کریس همسورث، برایان تایری هنری، اسکارلت جوهانسون، کیگان-مایکل کی، استیو بوشمی، لارنس فیشبرن و جان همم همراه است.

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا