سینمای جهان

شوخی جرج کلونی با کارگردان “ولفز”: “برد پیت هرگز این فیلم را قبول نمی‌کند”

جرج کلونی به شوخی به کارگردان "ولفز"، جان واتس، گفت که برد پیت هرگز در این فیلم بازی نخواهد کرد و او را وادار به بازنویسی فیلم‌نامه کرد.

به گزارش سینما شارپ، جرج کلونی با جان واتس، کارگردان فیلم “ولفز“، شوخی کرد و به او گفت که برد پیت هرگز در این فیلم بازی نخواهد کرد.

این بازیگر ۶۳ ساله فاش کرد که توانست فیلم‌ساز ۴۳ ساله را وادار کند تمام شب را بیدار بماند و فیلم‌نامه کمدی-هیجانی استودیو اپل را بازنویسی کند. این کار را پس از آن انجام داد که به شوخی به واتس گفت: “اگر می‌خواهی پیت را برای این پروژه جذب کنی، باید کمی بهتر روی ایده‌ات کار کنی.”

ستاره “یازده یار اوشن” به مجله ورایتی گفت: “من او را دست انداختم. به او گفتم که هرگز پیت را نخواهی گرفت… او تمام شب بیدار ماند چون به او گفتم: ‘باید روی ایده‌ات بهتر کار کنی.'”

با این حال، علی‌رغم این شوخی، پیت، ۶۰ ساله، تأیید کرد که هر دو او و کلونی اولین نسخه فیلم‌نامه را دوست داشتند.

او گفت: “جان واتس با این ایده آمد. این اولین نسخه بود، که خیلی نادر است. هر دو آن را دوست داشتیم. او به ما نگفت که کدام شخصیت را باید بازی کنیم، اما به‌نوعی، ما خودمان می‌دانستیم.”

این فیلم داستان یک پاک‌کن حرفه‌ای (کلونی) را دنبال می‌کند که برای پنهان‌کردن یک جنایت برجسته استخدام می‌شود. اما هنگامی که یک پاک‌کن دیگر (پیت) وارد صحنه می‌شود، مجبور می‌شوند با هم همکاری کنند.

در طول شب، هرج‌ومرج‌هایی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد که انتظارش را نداشتند.

فیلم ابتدا قرار بود مستقیماً در اپل تی‌وی+ نمایش داده شود، اما در ماه آگوست اعلام شد که اکران محدود سینمایی در آمریکا از ۲۰ سپتامبر خواهد داشت و یک هفته بعد در پلتفرم استریمینگ قرار می‌گیرد.

در حالی که کلونی خوشحال است که فیلم روی پرده سینما خواهد رفت، اذعان کرد که آرزو داشت اکران گسترده‌تری داشته باشد.

او در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفت: “خوشحالیم که اصلاً اکران می‌شود.”

“البته که آرزو داشتیم اکران گسترده‌تری داشته باشد و داریم سعی می‌کنیم این مسائل را حل کنیم. این زمان انقلابی در صنعت ما است، بنابراین مدتی طول کشیده تا از این وضعیت عبور کنیم، اما در نهایت آن را پشت سر خواهیم گذاشت.”

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا