سینمای جهان

نیکول کیدمن به بازگشت به صحنه تئاتر فکر می‌کند

نیکول کیدمن قصد دارد با دقت و با توجه به شرایط جسمی و روحی خود، نقشی مناسب برای بازگشت به تئاتر انتخاب کند.

به گزارش سینما شارپ، نیکول کیدمن در حال بررسی دقیق گزینه‌های خود برای بازگشت احتمالی به صحنه تئاتر است.

بازیگر فیلم «مولن روژ!» که همیشه سرش شلوغ است، امسال در فیلم‌هایی مانند «Babygirl» و «A Family Affair» و همچنین مینی‌سریال‌های تلویزیونی «Expats» و «The Perfect Couple» بازی کرده است.

با این حال، این ستاره استرالیایی علاقه‌مند است تا زمانی را برای بازگشت به صحنه تئاتر پیدا کند – البته در صورتی که نقش مناسبی پیدا کند.

او در مصاحبه‌ای با L’Officiel USA گفت: “من می‌خواهم کاری روی صحنه انجام دهم، اما باید الان با دقت انتخاب کنم. نمی‌خواهم به نقطه‌ای برسم که بیمار شوم یا آنقدر خسته که دیگر نتوانم به درستی کار کنم. این یک حقیقت عمیق درباره توانایی‌های خودم است.”

کیدمن توضیح داد که او نمی‌تواند به راحتی از نقش‌های خود خارج شود و بازی کردن یک شخصیت مشابه هر شب برای چندین ماه تأثیر زیادی روی او خواهد گذاشت.

او افزود: “لارنس اولیویه چه گفت؟ ‘بازیگری رو امتحان کن؟’ بله، من بازیگری می‌کنم، اما در عین حال بخشی از من وجود دارد که وقتی با نقشی درست ارتباط برقرار می‌کنم، همه جانبه و کمی ترسناک است. باید با احتیاط قدم بردارم.”

در روایت سنتی این ماجرا، لارنس اولیویه در جریان فیلمبرداری فیلم «Marathon Man» در سال ۱۹۷۶ به داستین هافمن گفت: “پسر عزیزم، چرا فقط بازیگری رو امتحان نمی‌کنی؟” پس از آن که هافمن برای آماده شدن برای یک صحنه سه روز بیدار مانده بود.

آخرین بار کیدمن در سال ۲۰۱۵ در تئاتر «Photograph 51» در وست‌اند لندن روی صحنه ظاهر شد. پیش از آن، او در سال ۱۹۹۸ در «The Blue Room» بازی کرده بود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا