سینمای جهان

صحبت‌های ترنس وینتر درباره سریال لغو شده «پلیس‌های شهر گاتهام»

ترنس وینتر فاش کرد که ایده سریالی در سبک نمایش‌های پلیسی دهه ۷۰ میلادی را برای شهر گاتهام داشت، اما با دیدگاه مت ریوز همخوانی نداشت.

به گزارش سینما شارپ، پس از انتشار فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز، به نظر می‌رسید که وارنر برادرز به سرعت قصد داشت دنیای این فیلم را به چندین سریال تلویزیونی گسترش دهد. از جمله این سریال‌ها، «پنگوئن» بود و دیگری سریالی درباره اداره پلیس شهر گاتهام که متأسفانه هرگز به واقعیت تبدیل نشد. هنگامی که نویسنده ترنس وینتر درباره این پروژه صحبت می‌کند، به وضوح مشخص است که ایده خاصی برای این سریال وجود داشت که بسیار متفاوت و منحصر به فرد بود.

در اپیزود جدید پادکست Bingeworthy از The Playlist، ترنس وینتر درباره سریال پلیس‌های شهر گاتهام که در همکاری با مت ریوز در حال ساخت بود، صحبت کرد. او توضیح داد که قرار بود این سریال در سبک نمایش‌های پلیسی دهه ۷۰ میلادی باشد. وینتر گفت: «ایده این بود که ما قصد داشتیم یک سریال پلیسی دهه ۷۰ بسازیم — چیزی شبیه به فیلم جنایی و پلیسی ‘Prince of the City’ ساخته سیدنی لومت در سال ۱۹۸۱، اما در اداره پلیس شهر گاتهام. قرار بود داستان امروزی باشد و درباره یک پلیس که نسل سوم پلیس‌های شهر گاتهام است؛ پدر و پدربزرگش هم پلیس بوده‌اند. شهر گاتهام به شدت فاسد بود و این پلیس به این نتیجه می‌رسد که شاید در سمت نادرستی ایستاده است. بتمن در این دنیا حضور داشت، اما او را نمی‌دیدیم و سریال بیشتر درباره اداره پلیس بود.»

وینتر اضافه کرد که در نهایت مت ریوز تصمیم گرفت سریال را در جهت دیگری ببرد و او از پروژه کنار رفت. «مدتی روی آن کار کردم، اما مت با آن همخوانی نداشت. بعد از من فرد دیگری آمد که نمی‌توانم نامش را به خاطر بیاورم، کسی که روی ‘Tokyo Vice’ کار کرده بود. او هم مدتی روی این پروژه کار کرد، اما آن هم به جایی نرسید. بعداً شنیدم که درباره ‘پنگوئن’ صحبت می‌کنند.»

وینتر همچنین گفت که هیچ احساس بدی نسبت به این اتفاق ندارد و اضافه کرد: «خیلی خوب است، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. گاهی شما از نظر خلاقیت هم‌سو هستید، گاهی هم نه. یا این‌که شروع می‌کنید به کاری و بعد متوجه می‌شوید که ‘این واقعاً کار نمی‌کند.’ همچنین سریال ‘گاتهام’ هم روی همان حوزه تمرکز داشت و شاید کمی با ایده ما همپوشانی داشت، هرچند که ما می‌خواستیم رویکرد متفاوتی داشته باشیم.»

در حال حاضر، تنها اسپین‌آف احتمالی از فیلم «بتمن» سریال «پنگوئن» است که در حال تولید است. همچنین گزارش‌هایی درباره سریالی مرتبط با تیمارستان آرکهام وجود داشت که به بخشی از پروژه‌های جدید دنیای DC جیمز گان تبدیل شد اما متوقف شد. با توجه به نقدهای مثبت از «پنگوئن»، شاید وارنر برادرز تصمیم بگیرد به دنیای «بتمن» بازگردد و سریال دیگری بسازد.

تا آن زمان، اگر مایلید کاری از ترنس وینتر ببینید، می‌توانید فصل دوم «Tulsa King» را تماشا کنید که اوایل این ماه از شبکه پارامونت+ پخش شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا