سینمای جهان

تهیه‌کننده مارول مشتاق ساخت سریالی از «روح سوار»

براد ویندرباوم، تهیه‌کننده تلویزیونی مارول، در یک مصاحبه جدید از علاقه‌اش به ساخت سریالی درباره «روح سوار» در دوران دنی کچ صحبت کرد.

به گزارش سینما شارپ، به یاد دارید زمانی که مارول در حال توسعه تعداد زیادی سریال تلویزیونی بود و قصد داشت هر چند ماه یک سریال جدید منتشر کند؟ واضح است که از آن زمان تاکنون، شرایط تغییر کرده و سریال‌های کمتری در دست توسعه قرار دارند. اما این موضوع مانع یکی از تهیه‌کنندگان تلویزیونی مارول نشده تا درباره پروژه‌های احتمالی رویاپردازی نکند.

در مصاحبه جدیدی با کولایدر، از براد ویندرباوم، تهیه‌کننده تلویزیونی مارول، پرسیده شد که پروژه رویایی‌اش در تلویزیون چه خواهد بود. بدون تردید، این تهیه‌کننده یک شخصیت محبوب طرفداران را نام برد.

ویندرباوم گفت: «من دوست دارم دوران دنی کچ از ‘روح سوار’ را انجام دهم. فکر می‌کنم خیلی‌ها مشتاق دیدن ‘روح سوار’ هستند.»

او اشتباه نمی‌کند. «روح سوار» یکی از شناخته‌شده‌ترین ابرقهرمانان در دنیای کتاب‌های کمیک است. مردم عاشق ظاهر این شخصیت با جمجمه شعله‌ور و موتورسیکلت جذاب او هستند. حتی همواره شایعاتی درباره ساخت یک فیلم از «روح سوار» وجود داشته و نام‌هایی مثل رایان گاسلینگ به عنوان بازیگر احتمالی مطرح شده‌اند. با این حال، هنوز هیچ پروژه‌ای از «روح سوار» در حال توسعه نیست.

جالب‌ترین بخش صحبت‌های ویندرباوم، اشاره به «دوران» انتخابی او برای این شخصیت است. بیشتر مردم شخصیت جانی بلیز و موتورسیکلت آتشینش را به عنوان محبوب‌ترین دوران «روح سوار» می‌شناسند. دنی کچ، بسیار شبیه به بلیز است، اما در دهه ۹۰ میلادی خلق شد و او هم موتورسیکلت جذاب خود را داشت.

ما تاکنون نسخه‌های مختلفی از «روح سوار» را در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده‌ایم. چه کسی می‌تواند جانی بلیز با بازی نیکلاس کیج در دو فیلم «روح سوار» را فراموش کند؟ همچنین سریال «ماموران شیلد» هم تلاش کرد تا «روح سوار» را وارد داستان کند، اما شخصیت رابی ریس به جای بلیز یا کچ استفاده شد.

آیا این به معنای آن است که به زودی «روح سوار» را خواهیم دید؟ لزوماً نه، اما ویندرباوم قطعاً اشتباه نمی‌کند که مردم خواهان دیدن این شخصیت هستند. شاید در فیلمی که به شدت شایعه شده به نام «پسران نیمه‌شب» او را ببینیم؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا