سینمای جهان

سباستین استن: ترامپ «خیلی باهوش‌تر» از آن است که مردم می‌خواهند بپذیرند

سباستین استن، بازیگر فیلم «کارآموز» معتقد است دونالد ترامپ، برخلاف باور عمومی، فردی باهوش است و توانسته برند شخصی قدرتمندی برای خود ایجاد کند.

به گزارش سینما شارپ، سباستین استن معتقد است دونالد ترامپ «خیلی باهوش‌تر» از آن است که مردم می‌خواهند بپذیرند.

این بازیگر ۴۲ ساله که نامزد جایزه گلدن گلوب است، در فیلم «کارآموز» به کارگردانی علی عباسی، فیلمساز ۴۰ ساله، نقش این تاجر و سیاستمدار را بازی می‌کند. این فیلم قرار است در ۱۱ اکتبر در سینماهای آمریکا اکران شود و همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر این کشور است.

استن در مصاحبه‌ای با مجله Variety درباره نتایج تحقیقاتش درباره ترامپ ۷۸ ساله برای این نقش گفت: «فکر می‌کنم او خیلی باهوش‌تر از آن چیزی است که مردم می‌خواهند درباره‌اش بگویند، زیرا او همیشه چیزهایی را به‌صورت تکراری بیان می‌کند و توانسته برای خودش یک برند بسازد.»

سباستین برای آماده‌سازی خود برای نقش ترامپ در «کارآموز»، ویدیوهای زیادی از ترامپ را به‌طور مکرر تماشا کرده و تلفنش پر از کلیپ‌هایی از رئیس‌جمهور سابق است که در سال جاری برای رقابت با کامالا هریس ۵۹ ساله از حزب دموکرات، در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کند.

این فیلم، ترامپ را در مسیر تبدیل شدن از یک توسعه‌دهنده املاک نگران به یک شخصیت مشهور نیویورکی نشان می‌دهد.

سباستین درباره تحقیقات خود برای این نقش افزود: «من ۱۳۰ ویدیو درباره حرکات بدنی او روی گوشی‌ام داشتم. همچنین ۵۶۲ ویدیو از تصاویر دوره‌های مختلف، از دهه ۷۰ میلادی تا به امروز، که بتوانم الگوهای گفتاری او را بیرون بکشم و مثل او بداهه‌گویی کنم.»

مجله Variety گزارش داد که سباستین استن صحنه‌های کامل را در فیلم به‌صورت بداهه و به درخواست کارگردان، علی عباسی، بازی می‌کرد و این کار را بر اساس تحقیقات دقیق خود درباره معاملات تجاری پیچیده ترامپ انجام داد.

او گفت: «علی در برداشت دوم می‌آمد و می‌گفت: “چرا کمی درباره مالیات‌ها و اینکه نمی‌خواهی آن‌ها را پرداخت کنی صحبت نمی‌کنی؟” بنابراین من باید می‌دانستم این خیریه‌ها در سال ۱۹۸۳ به کجا می‌رفتند. هر شب به خانه می‌رفتم و نه‌تنها برای روز بعد آماده می‌شدم، بلکه برای مسیری که علی ممکن است پیش بگیرد هم آماده می‌شدم.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا