سینمای جهان

«دمی مور از دوچرخه‌سواری روزانه برای کاهش وزن در دهه ۹۰ یاد می‌کند»

دمی مور در مصاحبه‌ای درباره فشار شدید کاهش وزن پس از زایمان و ورزش‌های سخت روزانه‌اش برای فیلم «پیشنهاد بی‌شرمانه» صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، دمی مور به یاد می‌آورد که در دهه ۱۹۹۰ روزانه ۹۶ کیلومتر دوچرخه‌سواری می‌کرد تا وزن خود را کاهش دهد.

در مصاحبه‌ای با برنامه CBS Sunday Morning، این بازیگر از برخی از روش‌های افراطی که برای کاهش وزن پس از تولد دخترش اسکات در سال ۱۹۹۱ و در هنگام فیلم‌برداری فیلم «پیشنهاد بی‌شرمانه» انجام داده بود، صحبت کرد.

او گفت: «من فشار زیادی به خودم وارد می‌کردم. حتی تجربه‌های دردناکی از این داشتم که از من خواسته می‌شد وزن کم کنم. هرچند این موارد ممکن است شرم‌آور و تحقیرآمیز بوده باشند، اما به خاطر آن، من خودم را به این وضعیت رساندم. فکر می‌کنم زمانی که فیلم‌برداری می‌کردیم، اسکات پنج یا شش ماهه بود. من شب‌ها او را شیر می‌دادم و در تاریکی همراه با مربی‌ام، که یک چراغ‌قوه روی سرش داشت، دوچرخه‌سواری می‌کردم. حتی در محل فیلم‌برداری نیز دوچرخه‌سواری می‌کردم، سپس روز کامل فیلم‌برداری می‌کردم که معمولاً ۱۲ ساعت طول می‌کشید و دوباره این روال را از سر می‌گرفتم.»

دمی با تأمل بر رژیم ورزشی شدیدی که برای کاهش وزن دنبال می‌کرد، از فشار عظیمی که به بدنش وارد می‌کرد، متعجب است.

او ادامه داد: «حتی فکر کردن به آنچه با بدنم کردم، دیوانه‌وار و مسخره به نظر می‌رسد. اما وقتی به گذشته نگاه می‌کنی، با خودت می‌گویی: “آیا واقعاً این همه مهم بود؟” احتمالاً نه. ولی در آن زمان، من همه چیز را به آن ربط می‌دادم.»

دمی که اکنون در حال تبلیغ فیلم جدیدش به نام «ماده» است، در این فیلم نقش یک سلبریتی رو به زوال را بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد از یک داروی غیرقانونی استفاده کند که به طور موقت نسخه‌ای جوان‌تر و بهتر از او را ایجاد می‌کند.

در حال حاضر، این بازیگر ۶۱ ساله تأکید دارد که رابطه‌اش با تصویر بدنی بسیار بهتر از گذشته شده است.

او افزود: «گاهی اوقات به خودم نگاه می‌کنم و می‌گویم: “وای، این خیلی خوب است.” و گاهی خودم را در حال موشکافی و تمرکز شدید روی چیزهایی که دوست ندارم می‌بینم. تفاوت الان این است که می‌توانم خودم را کنترل کنم. می‌گویم: “آره، از این پوست شل خوشم نمی‌آید.” اما می‌دانی، همین است که هست. پس به جای دنبال کردن چیزی که نیست، بهترین استفاده را از آنچه که هست، می‌کنم.»

فیلم «ماده» به کارگردانی کورالی فارگات اکنون در سینماها اکران شده است.

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا