سینمای جهان

حمله شدید رابرت دنیرو به ترامپ در اولین نمایش «مگالوپلیس» نیویورک

رابرت دنیرو در اولین نمایش فیلم «مگالوپلیس» به همراه اسپایک لی، انتقادات خود را از دونالد ترامپ تکرار کرد و رای‌دهندگان را به مشارکت دعوت کرد.

به گزارش سینما شارپ، رابرت دنیرو در اولین نمایش فیلم «مگالوپلیس» در نیویورک، در حالی که همچنان کاملاً جدی بود، با طرح یک فرضیه مخاطبان را به خنده انداخت.

در دقایق پایانی پرسش و پاسخ، دنیرو و لی به‌صراحت به یکی از شباهت‌های دنیای خیالی فیلم و اضطراب‌های انتخابات آمریکا اشاره کردند.

هنگامی که از دنیرو درباره نظرش درباره آینده سینما پرسیده شد. او به‌جای آن، صحبت‌هایش را به سیاست کشاند. تحت تأثیر تفکرات کاپولا درباره زوال تمدن‌ها و ظهور دیکتاتورها. دنیرو گفت: «من نگرانم. در فیلم فرانسیس چیزهایی می‌بینم که نگران‌کننده است. برای من تا پایان کار هیچ‌چیز تمام نشده و باید با تمام توان برای شکست جمهوری‌خواهان – آن‌ها جمهوری‌خواه واقعی نیستند – و شکست ترامپ تلاش کنیم. مسئله به این سادگی است. ما نمی‌توانیم چنین شخصی را داشته باشیم. همه باید به پای صندوق‌ها بروند و رأی دهند.»

لی نیز بدون تأخیر با او موافقت کرد و گفت: «همان‌طور که خواهرم می‌گوید، جلو به‌جای عقب. موضوع ساده است: ثبت‌نام کنید و رأی بدهید. این انتخابات بسیار، بسیار نزدیک خواهد بود. من طرفدار بزرگ ورزش هستم و همان‌طور که گفتی، تا زمانی که تمام نشده، واقعاً تمام نشده. ما نمی‌توانیم فکر کنیم که بازی تمام شده در حالی که این‌طور نیست.»

کاپولا در این لحظه دخالت کرد و یادآور شد که او عمداً بازیگرانی را انتخاب کرده که «به‌گونه‌ای دیگر رأی می‌دهند». او نام کسی را نبرد، اما جان وویت، یکی از حامیان برجسته ترامپ، نقش برجسته‌ای در فیلم دارد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که «بتوانیم در محیط فیلم اختلاف نظر داشته باشیم، اما انسانیت پیروز شود» (یکی از مضامین فیلم).

رابرت دنیرو سال‌هاست که به‌شدت از ترامپ انتقاد می‌کند و اوایل امسال نیز در خارج از دادگاهی در منهتن در جریان محاکمه ترامپ در پرونده استورمی دنیلز، علیه او موضع‌گیری کرد. شور و اشتیاق شدید او حتی باعث شد در سال ۲۰۱۸ در پخش زنده جوایز تونی از شبکه CBS، سانسور شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا