سینمای جهان

بازگشت “فردی پرینز جونیور” و “جنیفر لاو هیوت” در «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی»

دنباله جدید فیلم «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» با بازگشت ستارگان اصلی آن، فردی پرینز جونیور و جنیفر لاو هیوت، در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۲۵ اکران می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، در هالیوود امروزی، دنباله‌های قدیمی به ویژه در ژانر وحشت بسیار محبوب شده‌اند. ابتدا فیلم «هالووین» ۲۰۱۸ را داشتیم که موفقیت بزرگی کسب کرد و مورد علاقه بسیاری از طرفداران قرار گرفت. این موفقیت به احیای اخیر مجموعه «جیغ» منجر شد. اکنون به نظر می‌رسد که هالیوود امیدوار است بتواند یک مجموعه وحشت دیگری را با موفقیت بازگرداند: «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی».

طبق گزارش Deadline، فردی پرینز جونیور به همراه جنیفر لاو هیوت در دنباله‌ای از فیلم ترسناک دهه ۹۰ خود، «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» حضور خواهند داشت. هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم در دسترس نیست، اما مشخص است که این پروژه پس از موفقیت چشمگیر دو دنباله جدید مجموعه «جیغ» در حال شکل‌گیری است. همان‌طور که فیلم اصلی در دهه ۹۰ از موفقیت «جیغ» الهام گرفت، به نظر می‌رسد که این بار نیز مجموعه «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» از همان الگو پیروی می‌کند.

«می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» داستان گروهی از دوستان را دنبال می‌کند که در حین رفتارهای احمقانه با ماشین خود کسی را زیر می‌گیرند و او را می‌کشند. یک سال بعد، کسی شروع به تعقیب و تهدید این گروه می‌کند که زندگی‌شان به خطر می‌افتد. موفقیت فیلم اول منجر به ساخت دنباله‌ای به نام «هنوز می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» شد. یک دهه بعد، دنباله‌ای دیگر منتشر شد که معمولاً از آن یاد نمی‌شود.

این مجموعه همیشه با حضور لاو هیوت و پرینز جونیور همراه بود، بنابراین بازگشت آن‌ها در این دنباله جدید غیرمنتظره نیست. همچنین تأیید شده است که چیس سوی واندِرز، مدلین کلاین، سارا پیجون، تایریک ویدرز و جونا هاور-کینگ نیز در این فیلم بازی خواهند کرد.

دنباله جدید «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» قرار است در تاریخ ۱۸ جولای ۲۰۲۵ به سینماها بیاید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا