سینمای جهان

لغو فیلم «تاد هینز» با بازی «واکین فینیکس»؛ یک تراژدی سینمایی

تولید فیلم جدید تاد هینز با واکین فینیکس به دلیل انصراف ناگهانی فینیکس متوقف شد و به گفته تهیه‌کننده، اتلاف وقت هینز "تراژدی واقعی" است.

به گزارش سینما شارپ، همه ما از درام پیرامون فیلم نساخته تاد هینز که با واکین فینیکس در حال توسعه بود، خبر داریم. این دو نفر با همکاری نزدیک مشغول کار روی فیلمی جدید بودند که فقط چند روز تا شروع فیلم‌برداری فاصله داشت، وقتی که فینیکس به‌طور غیرمنتظره‌ای انصراف داد و پروژه را متوقف کرد. سرمایه از دست رفت، نام فینیکس لکه‌دار شد و هینز بدون فیلمی برای ساخت ماند. به گفته یکی از تهیه‌کنندگان هینز، این قسمت از داستان، “تراژدی واقعی” است.

کریستین واچون، تهیه‌کننده، در جشنواره فیلم سن سباستین (از طریق THR) درباره این ماجرا صحبت کرد. او جزئیات زیادی درباره وضعیت ارائه نداد، اما تأیید کرد که همه آنچه می‌دانیم، درست است و اظهار تأسف خود را برای هینز بیان کرد.

واچون توضیح داد: «واقعیت ماجرا همان چیزی است که برای همه شما مشخص است. اگر چیز بیشتری برای گفتن داشتم، می‌گفتم، اما ندارم. این واقعاً یک تراژدی بود. از نظر من، غم‌انگیزترین بخش این ماجرا این است که تاد هینز ۶۲ سال دارد. تعداد فیلم‌هایی که او می‌تواند در طول عمرش بسازد محدود است. من او را یکی از استثنایی‌ترین هنرمندان فیلم‌ساز نسل خودش می‌دانم.»

او اضافه کرد: «اینکه وقت او تلف شد و هیچ فیلمی نتیجه این سال‌ها همکاری نزدیک با واکین نشد، برای من تراژدی واقعی است و نمی‌توانم آن را فراموش کنم. ما، به عنوان جامعه فرهنگی، فرصتی برای داشتن فیلمی دیگر از تاد هینز را از دست دادیم. این کاملاً جنایت است.»

با اینکه این موضوع به نوعی «جنایت» به نظر می‌رسد، به نظر نمی‌رسد که این ماجرا تأثیر بدی بر کارنامه فینیکس داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد که این اولین بار نیست که فینیکس پیش از شروع تولید پروژه‌ای دچار تردید می‌شود. به نظر می‌رسد بسیاری از فیلم‌های دیگر توانسته‌اند با او سازگاری پیدا کنند، اما هینز نتوانست.

واچون درباره تراژدی این وضعیت اشتباه نمی‌کند. تاد هینز واقعاً فیلم‌های بزرگی می‌سازد و واکین فینیکس، با همه مشکلاتش، یکی از بهترین بازیگران حال حاضر است. همه ما می‌دانیم که این فیلم می‌توانست فوق‌العاده باشد. به عنوان طرفداران سینما، ما همگی از این رویداد ناامید و غمگین هستیم.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا