سینمای جهان

جان اورتیز به جمع بازیگران «Nobody 2» پیوست

جان اورتیز به عنوان بازیگر جدید به دنباله فیلم موفق «Nobody» محصول ۲۰۲۱ پیوست و در کنار باب ادنکرک و بازیگران برجسته دیگری ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش سینما شارپ، جان اورتیز، که در حال حاضر در درام جنایی کمدی Bad Monkey از Apple TV حضور دارد، به جمع بازیگران Nobody 2 پیوسته است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم موفق سال ۲۰۲۱ است که توسط کمپانی 87North تولید شده است.

باب ادنکرک بار دیگر نقش مرد خانواده‌ای آرام را بازی می‌کند که در حقیقت یک قاتل حرفه‌ای سابق دولت است. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به کانی نیلسن، شارون استون، کریستوفر لوید و کالین هنکس اشاره کرد.

تیمو تجاجانتو، کارگردان اندونزیایی که برای فیلم‌های ترسناک و اکشن خود مانند May the Devil Take You و بخش‌هایی از مجموعه V/H/S شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. هم‌اکنون مراحل تولید این فیلم در وینیپگ در حال انجام است.

جزئیات داستان همچنان محرمانه نگه داشته شده‌اند. فیلمنامه این فیلم توسط درک کولستاد، آرون رابین، امیر علیم و باب ادنکرک نوشته شده است.

کمپانی یونیورسال برنامه‌ریزی کرده است تا Nobody 2 را در تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۲۵ در سینماها اکران کند.

ادنکرک، کلی مک‌کورمیک و دیوید لیچ از طریق قرارداد همکاری اولیه‌شان با استودیو 87North، تهیه‌کنندگان این فیلم اکشن هیجان‌انگیز هستند. مارک پروویسیرو از Odenkirk Provissiero Entertainment و برادن افترگود از Eighty Two Films نیز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

جان اورتیز اخیراً در فیلم‌های The Poolman به کارگردانی کریس پاین و American Fiction برنده اسکار در کنار جفری رایت به ایفای نقش پرداخته است.

اورتیز توسط آژانس‌های Gersh، Principal Entertainment LA و Schreck Rose نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا