سینمای جهان

آلن تودیک نقش مخفی در فیلم «سوپرمن» جیمز گان

آلن تودیک در فیلم جدید «سوپرمن» به کارگردانی جیمز گان نقش مخفی دارد. این فیلم در سال 2025 اکران می‌شود و تودیک بخشی از این تیم بزرگ است.

به گزارش سینما شارپ، فیلم جدید سوپرمن به کارگردانی جیمز گان به پایان تولید رسیده، اما خبرها حاکی از آن است که آلن تودیک نیز در این فیلم در نقش نامعلومی حضور دارد.

در مورد همکاری‌های قبلی گان و تودیک، جیمز گان در یک قسمت از سریال Con Man که توسط تودیک در وی‌میو بین سال‌های 2015 تا 2017 ساخته شده بود، ایفای نقش کرده است.

تودیک قبلاً به عنوان صداپیشه شخصیت دکتر فسفر، شروری که از حادثه‌ای هسته‌ای به وجود آمده، در سریال انیمیشنی جدید Creature Commandos که به عنوان بخشی از فاز اول دی‌سی با عنوان «خدایان و هیولاها» آغاز می‌شود، همکاری کرده است. او همچنین در سریال انیمیشنی Harley Quinn صدای شخصیت کلی‌فیس را اجرا می‌کند.

جیمز گان در ماه ژوئیه اعلام کرد که تولید فیلم سوپرمن به پایان رسیده است. این فیلم داستان کلارک کنت/سوپرمن را دنبال می‌کند که سعی دارد بین میراث کریپتونی خود و زندگی انسانی‌اش تعادل برقرار کند. سوپرمن در این فیلم نماد حقیقت، عدالت و راه آمریکایی است که تحت تأثیر مهربانی انسان‌ها قرار گرفته است، در دنیایی که مهربانی را قدیمی می‌بیند. این فیلم که توسط گان و پیتر سفران تهیه شده است، در تاریخ 11 ژوئیه 2025 توسط وارنر برادرز در سینماها اکران خواهد شد.

در این فیلم، دیوید کورنسوت و ریچل بروزناهان به ترتیب نقش‌های کلارک کنت/سوپرمن و لوئیس لین را ایفا می‌کنند. همچنین نیکلاس هولت (لکس لوتر)، اسکایلر گیسوندو (جیمی اولسن)، سارا سامپایو (ایو تسماخر)، ادی گاتگی (مستر تریفت)، ترنس روزمور (اوتیس)، آنتونی کریگن (متامورفو)، ایزابلا مرسد (هاوک‌گرل)، نیتن فیلیون (گای گاردنر)، ماریا گابریلا دی فاریا (مهندس)، وندل پیرس (سردبیر دیلی پلنت پری وایت)، بک بنت و فرانک گریلو (ریک فلگ سینیور) نیز حضور دارند.

تودیک همچنین به تازگی در فصل دوم سریال Andor از دیزنی+ نقش K2SO را بازآفرینی کرده و صداپیشگی شخصیت هی‌هی در انیمیشن Moana 2 که در تاریخ 27 نوامبر به سینماها می‌آید، بر عهده دارد.

دی‌سی در پاسخ به درخواست توضیح در مورد نقش تودیک از اظهار نظر خودداری کرده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا