ویدیو

تریلر جدید فیلم «ونوم: آخرین رقص» منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

در «ونوم: آخرین رقص»، تام هاردی در نقش ادی براک و سیمبیوت ونوم بازمی‌گردد، و با دشمنان جدید و تصمیمات سختی روبرو می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، کمپانی سونی پیکچرز اولین تریلر فیلم «ونوم: آخرین رقص» را منتشر کرده است؛ این فیلم آخرین قسمت از سه‌گانه‌ی ضدقهرمان دنیای اسپایدرمن است.

تام هاردی در نقش ادی براک، که به عنوان سیمبیوت مغزخور ونوم از کمیک‌های اسپایدرمن شناخته می‌شود، بازمی‌گردد. سونی این فیلم را به عنوان «آخرین فیلم سه‌گانه» معرفی کرده است. بر اساس خلاصه رسمی، «ادی و ونوم در حال فرار هستند. هر دو دنیای آن‌ها در حال شکارشان هستند و در حالی که حلقه محاصره تنگ‌تر می‌شود، آن‌ها مجبور به اتخاذ تصمیمی ویرانگر می‌شوند که به آخرین رقص ونوم و ادی پایان می‌دهد.»

در تریلر، هاردی با یک سیمبیوت عظیم از سیاره‌ی ونوم روبرو می‌شود، علاوه بر اینکه تحت تعقیب ماموران دولتی نیز قرار دارد. صحنه‌های زیادی از اکشن سیمبیوت‌ها دیده می‌شود، از جمله صحنه‌ای که هاردی بر اسب بسیار سریع و سیمبیوتی‌شده‌ای سوار است. جونو تمپل، ستاره‌ی سریال «تد لاسو»، و چویتل اجیوفور، بازیگر «دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی» نیز به جمع بازیگران پیوسته‌اند.

اخیراً هواداران ونوم را در صحنه‌های پس از تیتراژ فیلم Spider-Man: No Way Home از دنیای سینمایی مارول (MCU) دیدند. در این صحنه، ونوم تاثیرات طلسم مولتی‌ورس دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) را که باعث انتقال چندین دشمن اسپایدرمن به دنیای اصلی MCU شد، تجربه کرد. در پایان فیلم «ونوم: بگذار کشتار باشد»، سیمبیوت به دنیای MCU منتقل شد و تام هالند در نقش پیتر پارکر را در یک خبر تلویزیونی دید، اما در «No Way Home» به دنیای خودش بازگشت — اما قبل از آن قطعه‌ای از سیمبیوت خود را باقی گذاشت.

فیلم «ونوم ۳» در سینماکان ۲۰۲۲ پس از موفقیت دو فیلم قبلی توسط سونی تایید شد. اولین فیلم «ونوم» ۸۵۶ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت، و فیلم «بگذار کشتار باشد» با فروش ۵۰۲ میلیون دلاری در دوران همه‌گیری موفق ظاهر شد.

کلی مارسِل، نویسنده‌ی «ونوم» و «بگذار کشتار باشد»، اولین کارگردانی خود را با این قسمت از مجموعه تجربه می‌کند. او همچنین فیلمنامه این فیلم را همراه با تام هاردی نوشته است. مارسِل و هاردی همراه با آوی آراد، هاچ پارکر، ایمی پاسکال و مت تولمک تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

فیلم «ونوم: آخرین رقص» در تاریخ ۲۵ اکتبر اکران می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا