ویدیو

تریلر سریال جدید «صلیب» با بازی آلدیس هاج منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

سریال جدید Cross با بازی آلدیس هاج بر اساس رمان‌های پرفروش جیمز پترسون ساخته شده و داستان یک کارآگاه و روانشناس جنایی را روایت می‌کند که با تحلیل ذهن جنایتکاران، پرونده‌های پیچیده را حل می‌کند.

آلدیس هاج به نظر می‌رسد که در آستانه تبدیل شدن به یک چهره شناخته‌شده در جریان اصلی سینما و تلویزیون است. او در پروژه‌های برجسته‌ای همچون Black Adam، The Invisible Man و Hidden Figures حضور داشته، اما هنوز به‌عنوان یک نام خانگی شناخته نشده است. این وضعیت ممکن است با سریال جدید او در Prime Video به نام Cross تغییر کند.

همانطور که در تریلر نشان داده شده است، Cross بر اساس رمان‌های پرفروش جیمز پترسون ساخته شده و داستان یک کارآگاه را روایت می‌کند که همچنین روانشناس جنایی است. با ورود به ذهن جنایتکاران، او قادر است پرونده‌هایی را حل کند که هیچ‌کس دیگری قادر به حل آن‌ها نیست. اما او هم کامل نیست و گذشته‌ای پر از تراژدی دارد؛ عناصری که سریال‌ها را جذاب‌تر می‌کنند.

در این سریال، آلدیس هاج، آیزایا مصطفی، خوانیتا جنینگز، آلونا تال، سامانتا واکس، کالب الیجا، ملودی هارد، جنیفر ویگمور، الویز مامفورد و رایان اگلد به ایفای نقش پرداخته‌اند. Cross توسط بن واتکینز ساخته و کارگردانی شده است. او پیش از این برای کار بر روی سریال‌های Burn Notice، Wu-Tang: An American Saga و Truth Be Told شناخته شده بود.

سریال Cross قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر در Prime Video منتشر شود. شما می‌توانید تریلر این سریال را در زیر تماشا کنید.

الکس کراس یک کارآگاه و روانشناس جنایی است که توانایی منحصربه‌فردی در ورود به ذهن جنایتکاران و قربانیان دارد و از این طریق قادر به شناسایی و در نهایت دستگیری قاتلان است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا