سینمای جهان

ورود جورجیا براون به هیئت مدیره استودیوهای گاردن لندن

جورجیا براون، رئیس سابق آمازون استودیوز در اروپا، به هیئت مدیره استودیوهای گاردن لندن پیوست تا به توسعه پایدار و نوآوری در صنعت فیلم و تلویزیون کمک کند.

به گزارش سینما شارپ، جورجیا براون، رئیس سابق آمازون استودیوز در اروپا، به هیئت مدیره استودیوهای Garden، مرکز تولید فیلم و تلویزیون پایدار در مرکز لندن پیوست.

براون در عرصه بین‌المللی فیلم و تلویزیون شناخته شده است و در دوران مدیریت خود در آمازون استودیوز، عملیات این شرکت را در انگلستان، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، هلند و اسکاندیناوی گسترش داد. او در زمان فعالیت خود در این پلتفرم، به معرفی سریال‌هایی نظیر Clarkson’s Farm، The Devils Hour و All or Nothing کمک کرد. پیش از آمازون، او در سمت‌های ارشد در شرکت‌های Fremantle، BBC Worldwide (که اکنون به BBC Studios تغییر نام داده) و Shine فعالیت داشته است.

در سطح کلان صنعت، او به عنوان رئیس داوطلب نیروی کار مهارت‌های بریتانیا در مؤسسه فیلم بریتانیا (BFI) منصوب شد. این نیروی کار با هدف ایجاد چارچوب «مهارت‌های پایدار برای آینده» تشکیل شد تا رشد و پایداری در بخش‌های فیلم و تلویزیون را ارتقا دهد.

استودیوهای Garden در سال 2021 تأسیس شده و مساحتی بالغ بر 300,000 فوت مربع در مرکز لندن را پوشش می‌دهد. این مجموعه شامل استیج‌های صوتی و یک استیج دائمی تولید مجازی است.

هدر رابرتس، رئیس هیئت مدیره استودیوهای Garden، در خصوص انتصاب براون گفت: «دانش، قدرت و نفوذ جورجیا در صنعت تولید بی‌نظیر است و تعهد او به شکل‌دهی آینده، شراکتی عالی برای تحقق دیدگاه مشترک ما در Garden Studios است.»

براون در بیانیه‌ای گفت: «استودیوهای Garden به سرعت به مکانی نوآورانه و مشارکتی تبدیل شده‌اند که نوآوری، فناوری و خلاقیت را در تولید جهانی ترویج می‌دهد. من از همکاری برای ادامه رشد این استودیو و کمک به شکل‌دهی آینده آن به عنوان یک رهبر در زمینه توسعه فناوری و استعداد در بریتانیا و فراتر از آن هیجان‌زده‌ام.»

توماس هوگ، مدیرعامل Garden Studios نیز افزود: «تجربه وسیع جورجیا در خلق محتوای جهانی، تعهد او به تنوع و تلاش او برای رشد پایدار کاملاً با دیدگاه ما برای آینده هماهنگ است.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا