سینمای جهان

کیت وینسلت از واقعیت پشت صحنه معروف تایتانیک پرده برداشت

کیت وینسلت در پادکستی فاش کرد که صحنه معروف در تایتانیک در یک مخزن کم‌عمق فیلمبرداری شده و بازیگران برای نیازهای شخصی مرتب از آن خارج می‌شدند.

به گزارش سینما شارپ، کیت وینسلت، برنده جایزه اسکار، از فاش کردن حقیقت پشت صحنه فیلم “تایتانیک” اکراه داشت، اما در نهایت پذیرفت که صحنه معروف در فیلم تایتانیک، در یک مخزن آب با ارتفاع تا کمر فیلمبرداری شده است.

او در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست “Happy Sad Confused” به میزبانی جاش هوروویتز گفت: «خب، اون مخزن خیلی عجیب بود. برای اینکه واقعیت رو بگم، اون مخزن تا ارتفاع کمر بود. بنابراین اولین چیزی که باید بگم اینه که همیشه این فکر در سرم بود: “آه، می‌تونم برم دستشویی؟” بعد بلند می‌شدم، از در جدا می‌شدم، تا لبه مخزن که حدوداً 20 فوت دورتر بود می‌رفتم و پایم رو از مخزن می‌کشیدم بیرون و می‌رفتم دستشویی و بعد دوباره برمی‌گشتم و روی در دراز می‌کشیدم.»

این بازیگر باسابقه به شوخی گفت: «خیلی بده که این چیزها رو دارم اعتراف می‌کنم… لئو، متاسفانه، روی کف مخزن زانو زده بود. نباید این چیزها رو بگم. جیمز کامرون قراره بهم زنگ بزنه و بگه: “چرا این‌ها رو بهشون گفتی؟”»

او اضافه کرد: «چیزی که درباره لبه‌های مخزن جالب بود، این بود که یک مخزن بی‌نهایت بود، بنابراین همیشه آب در جریان بود و شما صدای مداوم آب رو می‌شنیدید.» وینسلت اشاره کرد که به دلیل صدای زیاد آب در صحنه، تقریباً 20 دقیقه آخر فیلم کاملاً با استفاده از تکنیک ADR ضبط شده بود، از جمله نفس‌نفس‌های بازیگران و فریادهای رز برای جک.

همانطور که در پادکست نیز گفته شد، فیلم تایتانیک از زمان اکران در سال 1997 بارها مورد بحث، ارجاع و طنز قرار گرفته است. یکی از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های این فیلم، سکانس پایانی است که جک (لئوناردو دی‌کاپریو) به تدریج در اعماق منجمد اقیانوس اطلس فرو می‌رود و مرگ او به عنوان امری قابل اجتناب توسط برخی مورد انتقاد قرار گرفته است.

زمانی که هوروویتز به شوخی اشاره کرد که نمی‌خواهد دوباره این بحث را مطرح کند، او گفت که دی‌کاپریو ممکن است از این بحث‌های مکرر «PTSD» گرفته باشد. وینسلت نیز پاسخ داد: «احتمالاً او از کل ماجرا PTSD گرفته باشه.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا