سینمای جهان

دیوید کورنسوت برای نقش سوپرمن وزن خود را به 230 پوند رساند

دیوید کورنسوت به عنوان سوپرمن جدید معرفی و برای آماده شدن برای این نقش با افزایش وزن چشمگیر خود به 230 پوند برای ایفای نقش آماده شد.

به گزارش سینما شارپ، دیوید کورنسوت، که در ژوئن ۲۰۲۳ به عنوان سوپرمن جدید معرفی شد، برای آماده شدن برای این نقش، تغییر فیزیکی قابل‌توجهی را تجربه کرد.

کورنسوت در قسمت ۲۷ پادکست “چیزهای مردانه (تقریباً)” گفت: “وقتی شروع به فیلم‌برداری کردیم ۲۳۸ پوند نبودم. در بیشترین وزنم ۲۳۸ پوند بودم. حتی هیچ‌کدام از شلوارهایم هم اندازه‌ام نبودند.”

این بازیگر که با بازی در سریال “هالیوود” شناخته می‌شود، همچنین درباره دشواری حفظ وزن در طول تولید صحبت کرد. او اشاره کرد که تغییر فیزیکی اولیه “احساس خوبی نداشت” زیرا بدنش هنوز به وزن اضافی که به دست آورده بود، عادت نکرده بود.

کورنسوت با شوخی درباره وقتی که در یک جلسه خواندن فیلم‌نامه یک سویشرت سایز ۲XL از برند Champion پوشیده بود، گفت: “این زمانی بود که بیشترین حجم بدنی را داشتم. بعد به‌تدریج وزنم را کم کردم قبل از شروع فیلم‌برداری. وقتی شروع به فیلم‌برداری کردم وزنم حدود ۲۲۸ یا ۲۳۰ پوند بود. می‌خواستم این فرصت را داشته باشم تا ببینم چه حسی دارد که تا حد ممکن وزن اضافه کنم.”

در ماه می، پائولو ماسچیتی، مربی خصوصی بازیگران “سوپرمن”، عکسی از ستاره اصلی فیلم در یک پست اینستاگرامی به اشتراک گذاشت.

ماسچیتی نوشت: “دیوید کورنسوت واقعاً سخت کار کرد؛ نمی‌توانم منتظر بمانم تا بیشتر از تمریناتی که برای آماده شدن برای این شخصیت نمادین انجام دادیم، به اشتراک بگذارم؛ منتظر جزئیات بیشتری باشید.” این پست شامل دو تصویر بود: یک نگاه اولیه به کورنسوت در لباس رسمی سوپرمن و تصویری از او در حال نشان دادن عضلاتش در باشگاه.

فیلم “سوپرمن” که توسط جیمز گان کارگردانی خواهد شد، قرار است در تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا