سینمای جهان

زکری لی‌وای با حمایت از ترامپ به عنوان شزم: “دوباره آن را بزرگ خواهیم کرد”

زکری لی‌وای، بازیگر نقش شزم، پس از انصراف آر.اف.ک. جونیور از انتخابات، با شزم حمایت خود را از ترامپ اعلام کرده است.

به گزارش سینما شارپ، کمتر از دو ماه به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ باقی‌مانده است و زکری لی‌وای، بازیگر نقش شزم، حمایت سیاسی خود را اعلام کرده است.

روز شنبه در یک گردهمایی برای دونالد ترامپ در میشیگان، زکری لی‌وای با اشاره به نقش خود در فیلم شزم! (۲۰۱۹) در حضور هواداران ترامپ به صورت غافلگیرانه حضور یافت تا از رئیس‌جمهور پیشین، که دو بار استیضاح شده بود، برای دور دوم ریاست‌جمهوری حمایت کند. این در حالی است که اولین انتخاب او، رابرت اف. کندی جونیور، ماه گذشته از رقابت‌ها انصراف داده بود.

زکری لی‌وای با مقدمه‌ای شروع کرد: “نمی‌خواهم زیاد وقت شما را بگیرم، اما فقط می‌خواستم کمی توضیح دهم که چرا شزم اینجا است و درباره این موضوعات صحبت می‌کند.” او افزود: “من در خانواده‌ای محافظه‌کار مسیحی بزرگ شدم و همیشه به من یاد دادند که باید به دولت و صنایع بزرگ با احتیاط نگاه کنم.”

او همچنین گفت: “مدت‌ها بود که می‌خواستم سیاست‌مداری را پیدا کنم که نماینده همه چیزهایی باشد که من از یک نامزد ریاست‌جمهوری انتظار دارم. امسال، بابی کندی را پیدا کردم و فکر کردم: ‘این مرد، همونی است که دنبالش بودم.’ اما در دنیایی ایده‌آل زندگی نمی‌کنیم. در واقع، در کشوری زندگی می‌کنیم که به دست کسانی افتاده که می‌خواهند آن را به سمت نابودی ببرند.”

لی‌وای ادامه داد: “ما اینجا هستیم تا مطمئن شویم که کشورمان را پس می‌گیریم و دوباره آن را بزرگ می‌کنیم و سالمش می‌کنیم. بنابراین من با بابی و تولسی و همه کسانی که با ترامپ هستند، همراهی می‌کنم. زیرا باور دارم، از بین دو انتخابی که داریم، ترامپ کسی است که می‌تواند ما را به آنجا برساند.”

رابرت اف. کندی جونیور ماه گذشته کمپین خود را متوقف کرد و از ترامپ و همکارش جی‌دی ونس حمایت کرد. همچنین ترامپ اعلام کرده که اگر در این انتخابات شکست بخورد، دوباره نامزد نخواهد شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا