سینمای جهان

کریستین دانست به چانینگ تاتوم در فیلم جنایی واقعی «Roofman» می‌پیوندد

کریستین دانست و چانینگ تاتوم در فیلم جدید «Roofman» به کارگردانی درک سیانفرانس، داستان سارق معروف «Roofman» را روایت می‌کنند.

به گزارش سینما شارپ، کریستین دانست پس از موفقیت فیلم «Civil War» از استودیوی A24، پروژه جدید خود را انتخاب کرده و به فیلم جنایی واقعی Roofman با بازی چانینگ تاتوم پیوسته است. کارگردانی این فیلم بر عهده درک سیانفرانس خواهد بود.

این فیلم بر اساس داستان شگفت‌انگیز جفری منچستر، یک سارق سریالی جذاب و عجیب ساخته شده است. منچستر از سقف‌های شعبه‌های مک‌دونالدز وارد شده و در طول شب به بیش از ۶۰ مورد سرقت دست زد. او در صبح روز بعد کارکنان را به سمت فریزرها هدایت می‌کرد و صندوق‌ها را خالی می‌کرد. این افسر سابق ارتش آمریکا به عنوان «سارق سقفی» یا «Roofman» شناخته می‌شد و به ندرت از خشونت استفاده می‌کرد.

در سال ۲۰۰۰ محکوم و زندانی شد اما توانست از زندان فرار کند و به مدت چند ماه در فروشگاه‌های Toys ‘R Us و Circuit City در کارولینای شمالی پنهان شود. او در این مدت از غذای کودک تغذیه می‌کرد و برای ورزش در داخل فروشگاه دوچرخه‌سواری می‌کرد. بعد از اینکه اثر انگشتش روی یک دی‌وی‌دی از فیلم «Catch Me If You Can» پیدا شد، دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شد. فیلم به ماجراجویی چند ماهه منچستر در حال فرار از قانون می‌پردازد.

کریستین دانست نقش یکی از کارمندان Toys ‘R Us را بازی می‌کند که برای تامین معاش دو دخترش، دی و لیندزی، در تلاش است. او هیچ ایده‌ای ندارد که جفری به طور مخفیانه از داخل فروشگاه او را تماشا می‌کند و به او علاقه‌مند شده است. وقتی با او آشنا می‌شود، مجذوب شخصیت جذابش می‌شود و بین آن‌ها رابطه‌ای عمیق شکل می‌گیرد. حتی بعد از فهمیدن حقیقت درباره او، همچنان به او علاقه‌مند می‌ماند.

فیلمنامه این اثر توسط سیانفرانس و کیرت گان نوشته شده است. دیلن سلرز و کریس پارکر از طریق شرکت تولید Limelight به همراه جیمی پاتریکوف و لینت هاول تیلور این فیلم را تهیه می‌کنند.

شرکت‌های FilmNation و CAA Media Finance مسئول توزیع این فیلم هستند.

دانست احتمالاً در فصل جوایز امسال برای بازی در فیلم Civil War از استودیوی A24 به کارگردانی الکس گارلند مورد توجه قرار خواهد گرفت. این فیلم با فروش جهانی ۱۱۴ میلیون دلار یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های باکس آفیس این استودیو بود و بهترین نقدهای دوران حرفه‌ای دانست را دریافت کرد.

او توسط UTA و Entertainment 360 نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا