سینمای جهان

انتشار تصویر تیموتی شالامی در نقش مارتی رایسمن در فیلم جدید جاش سفدی

تصویر از فیلم «Marty Supreme» با بازی تیموتی شالامی به‌ عنوان قهرمان تنیس روی میز، مارتی رایسمن، منتشر شد.

به گزارش سینما شارپ، عکسی از صحنه فیلم Marty Supreme به کارگردانی جاش سفدی در تاریخ ۳۰ سپتامبر منتشر شد که در آن تیموتی شالامی در نقش مارتی رایسمن، قهرمان آمریکایی تنیس روی میز، حضور دارد. این فیلم در حال فیلم‌برداری در نیویورک است.

جزئیات فیلم هنوز به طور کامل مشخص نشده، اما داستان به‌ طور کلی بر اساس زندگی مارتی رایسمن خواهد بود. رایسمن به دلیل سبک بازی غیرمتعارفش شناخته می‌شود. او در سال‌های ۱۹۵۸ و ۱۹۶۰ دو بار قهرمان تک‌نفره مردان ایالات متحده شد و بیش از ۲۰ عنوان قهرمانی بین‌المللی و ملی به دست آورد.

این ورزشکار محبوب به دلیل مهارتش در سبک هاردبت (نوع سنتی تنیس روی میز که از راکتی بدون لایه اسفنجی استفاده می‌کند) مشهور بود. این سبک بر کنترل و چرخش بیشتر از سرعت و قدرت تأکید داشت. مهارت فوق‌العاده او باعث شد که به یکی از آخرین اسطوره‌های دوران طلایی تنیس روی میز تبدیل شود.

گوئینت پالترو، تایلر، خالق، اودسا ازیون، مجیکین پن ژیلت، کوین اولیری (معروف به آقای شگفت‌انگیز) و آبل فرارا، فیلم‌ساز معروف، از جمله بازیگرانی هستند که در این بیوگرافی حضور خواهند داشت.

سفدی و رونالد برونشتاین فیلمنامه را نوشته‌اند و تهیه‌کنندگان این فیلم نیز شامل الی بوش، آنتونی کاتاگاس، شالامی و استودیو A24 خواهند بود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا