سینمای جهان

فیلم «وحشی» به کارگردانی کلودیا هوایکویمیلا و جوانا لومباردی

استوری‌بورد مدیا از شیلی به درام جنایی «وحشی» که به کارگردانی کلودیا هوایکویمیلا و جوانا لومباردی ساخته می‌شود، پیوسته است.

به گزارش سینما شارپ، شرکت Storyboard Media از شیلی که توسط گابریلا ساندووال و کارلوس نونیز اداره می‌شود، به پروژه درام جنایی «وحشی» (Salvajes) پیوسته است. این فیلم به کارگردانی دو فیلمساز برجسته زن از آمریکای لاتین، کلودیا هوایکویمیلا از شیلی و جوانا لومباردی از پرو ساخته می‌شود.

این همکاری در نشست Iberseries & Platino Industria که در مادرید برگزار شد، شکل گرفت. پروژه «وحشی» در این رویداد سالانه در بخش فروم هم‌تولیدی شرکت کرده است.

فیلمنامه این اثر توسط دیه‌گو وگا (فیلم‌های «اکتبر» و «ال مودو») نوشته شده است. داستان درام جنایی «وحشی» بر اساس حوادث واقعی است که برخورد انفجاری بین یک مدل فرانسوی که روزهای افول خود را می‌گذراند و یک موج‌سوار جوان که برای تأمین هزینه‌های زندگی لاکچری‌شان به قاچاق مواد مخدر روی می‌آورند، روایت می‌کند. داستان در دهه ۱۹۷۰ در پاریس آغاز می‌شود و به سمت تراژدی در سواحل دورافتاده پرو پیش می‌رود.

ساندووال در این‌باره می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که بالاخره با جوانا لومباردی همکاری می‌کنیم. مدت‌ها بود که به دنبال فرصت برای تولید فیلمی مشترک بودیم و «وحشی» به نظر می‌رسد پروژه مناسبی باشد. این فیلم نه تنها از توافق جدید هم‌تولیدی بین شیلی و پرو بهره‌مند می‌شود، بلکه از نظر سینمایی فیلمی است که در جشنواره‌ها تأثیرگذار خواهد بود و با مخاطبان جهانی ارتباط برقرار خواهد کرد… یک ترکیب عالی.»

لومباردی نیز می‌افزاید: ««وحشی» کمی شبیه یک نسخه مدرن از فیلم «بانی و کلاید» است، یک فیلم جنایی که در بستر واقعیت آمریکای لاتین قرار دارد. خیلی خوشحالیم که همکاری با استوری‌بورد را اعلام کنیم. به نظر من این پروژه بهترین فرصت برای کار با گبی و کارلوس است و منتظر آینده هیجان‌انگیزی هستیم.»

تهیه‌کنندگان این پروژه شامل ساندووال، نونیز، لومباردی و ریکاردو چاد‌ویک از شرکت‌های Storyboard (شیلی)، El Arbol Azul (پرو) و La Family (پرو) هستند.

هوایکویمیلا بیشتر برای فیلم درام خود «خواب برادرانم بیدار است» شناخته می‌شود که در جشنواره لوکارنو ۷۴ به نمایش درآمد. این فیلم از جمله جوایز متعدد، جایزه بزرگ جشنواره تولوز و جایزه تماشاگران را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد. از دیگر آثار او می‌توان به فیلم‌های «تأثیر بد» و سریال «۴۲ روز تاریکی» اشاره کرد.

لومباردی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای است که در سال جاری توسط فوربز پرو به عنوان یکی از ۵۰ زن قدرتمند پرو معرفی شد. آثار او از درام‌هایی مانند «در خانه» و «تنها» تا آثار مستند-تخیلی مانند «بی‌حرکت بمان» و کمدی‌های عاشقانه مانند «چگونه با شکست عشقی کنار بیاییم» متنوع است.

استوری‌بورد مدیا، یکی از پویاترین تهیه‌کنندگان سینمای شیلی، همچنین برگزارکننده جشنواره بین‌المللی فیلم سانتیاگو (Sanfic) است. آخرین درام این شرکت با عنوان «شاید درست باشد که درباره ما می‌گویند» به تازگی در جشنواره فیلم سن‌سباستین رقابت کرد.

فرآیند انتخاب بازیگران این پروژه در حال انجام است و فیلم‌برداری آن برای آوریل و مه ۲۰۲۶ در پرو و فرانسه برنامه‌ریزی شده است.

چهارمین دوره Iberseries & Platino Industria از اول تا چهارم اکتبر برگزار می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا