سینمای جهان

بازگشت فیلم ترسناک «کشتار با اره برقی در تگزاس» به مناسبت پنجاهمین سالگرد

نسخه بازسازی‌شده ۴K از فیلم ترسناک کلاسیک «کشتار با اره برقی در تگزاس» در ۹۰۰ سینما اکران می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، نسخه بازسازی‌شده ۴K از فیلم ترسناک «کشتار با اره برقی در تگزاس» امروز توسط شرکت MPI Media Group و Dark Sky Films به مناسبت پنجاهمین سالگرد این فیلم مستقل و نمادین به کارگردانی توب هوپر فقید به سینماها بازگشت. این فیلم در ۹۰۰ سینما از جمله مجموعه‌های Regal، Cinemark، Cineplex، Marcus، Harkins و تمامی سینماهای Alamo Drafthouse به نمایش در می‌آید.

از دیگر مکان‌های اکران می‌توان به سالن ۷۰۰ نفری Music Box Theatre اشاره کرد. این نمایش‌ها از امروز، همزمان با تاریخ انتشار اصلی فیلم در سال ۱۹۷۴، آغاز شده و تا هالووین و هفته اول نوامبر ادامه خواهد داشت.

شرکت MPI رویکردی انعطاف‌پذیر با سینماها اتخاذ کرده و بسیاری از سالن‌ها با پیش‌فروش‌های خوب، نمایش‌های بیشتری اضافه کرده‌اند.

این فیلم با بازی مریلین برنز، پاول ای. پارتین، ادوین نیل، جیم سیدو و گونار هانسن در نقش شخصیت لدرفیس داستان پنج جوان را روایت می‌کند که در یک سفر آخر هفته گرفتار قصابی با ماسکی از پوست انسان و خانواده‌اش می‌شوند. این فیلم که به دلیل خشونت و موضوع جنجالی‌اش با سانسور و بحث‌های زیادی روبه‌رو شد، به یک اثر ماندگار تبدیل شد و دنباله‌ها، پیش‌درآمدها و بازسازی‌هایی از آن ساخته شد.

شرکت MPI که فعالیت خود را از دهه ۱۹۷۰ با انتشار ویدئوهای خانگی آغاز کرد، حق پخش این فیلم را در اختیار دارد و این اولین باری است که فیلم از زمان راه‌اندازی مجدد Dark Sky و MPI تحت مدیریت جاستین دی‌پی‌یترو منتشر می‌شود. دی‌پی‌یترو که در تابستان به عنوان معاون اجرایی به این دو شرکت پیوست، پیش از این در Cohen Media Group، Alamo Drafthouse و نتفلیکس فعالیت کرده است.

بازنشر این فیلم از قبل برنامه‌ریزی شده بود. دی‌پی‌یترو اظهار داشت که این پروژه از زمان نمایش پنجاهمین سالگرد در SXSW در حال آماده‌سازی بود. اخیراً، جشنواره Beyond Fest در لس‌آنجلس اولین اکران فرش قرمز فیلم را با حضور بازیگران و عوامل و جلسه پرسش و پاسخ به میزبانی الی راث برگزار کرد. همچنین این فیلم یک اکران ویژه در MoMA نیویورک داشت.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا