سینمای جهان

میتسورو اودا به عنوان رئیس بخش ژاپن کمپانی اسکای‌باند منصوب شد

اسکای‌باند اینترتینمنت با انتصاب میتسورو اودا به عنوان رئیس جدید بخش ژاپن، به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در آسیا است.

به گزارش سینما شارپ، شرکت اسکای‌باند اینترتینمنت، خالق آثار The Walking Dead و Invincible، مدیر سابق وارنر براز و دیزنی، میتسورو اودا را به عنوان رئیس واحد ژاپن استخدام کرد.

اودا به عنوان رئیس اسکای‌باند ژاپن معرفی شده و رهبری فعالیت‌های این شرکت آمریکایی در ژاپن و سراسر آسیا را بر عهده خواهد داشت. او بیش از ۳۰ سال تجربه حرفه‌ای دارد و ۱۵ سال از آن را در وارنر براز ژاپن گذرانده است، جایی که آخرین سمتش معاون ارشد بود.

همان‌طور که قبلاً اعلام کرده بودیم، اسکای‌باند ژاپن در نوامبر سال گذشته زیر نظر اش نوکوی، تهیه‌کننده آثار The Sniffer و Memoir of a Teenage Amnesiac، افتتاح شد. برنامه‌های این واحد شامل درام ژاپنی Heart Attack با بازی کانیچیرو و توکو میورا است که به همراه فوجی تی‌وی تولید و به‌تازگی توسط توزیع‌کننده بریتانیایی Cineflix برای توزیع بین‌المللی خریداری شده است.

روابط اودا با شبکه‌ها، استودیوها و پلتفرم‌های محلی مانند نتفلیکس و آمازون نقش کلیدی در استراتژی توسعه بین‌المللی اسکای‌باند خواهد داشت. تحت رهبری او، اسکای‌باند ژاپن بر تولید محتوا، همکاری‌های استراتژیک و توسعه برند اسکای‌باند در کشور تمرکز خواهد کرد.

اسکای‌باند اعلام کرد که اودا توانسته است “رشد مداوم درآمد” را هدایت کرده و با موفقیت چشم‌انداز تغییرات صنعت سرگرمی را مدیریت کند. او نقش مهمی در تولیدات محلی و عقد قراردادهای توزیع با سرویس‌های استریم اصلی داشته است.

اودا کار خود را در شرکت والت دیزنی ژاپن آغاز کرد، جایی که نقش کلیدی در راه‌اندازی دیزنی چنل ژاپن و عقد قراردادهای بزرگ محتوایی با شبکه‌های مطرح از جمله فوجی تی‌وی داشت. اسکای‌باند اعلام کرد که کارهای او پایه‌گذار بازار VOD پررونق کنونی در ژاپن بوده است.

ریک جیکوبز، شریک مدیریتی اسکای‌باند اینترتینمنت، گفت: “میتسورو تنها یک رهبر صنعت نیست، بلکه یک آینده‌نگر است. توانایی او در ایجاد شراکت‌ها، پیش‌بینی تغییرات بازار و ایجاد روابط پایدار بی‌نظیر است. با رشد بین‌المللی اسکای‌باند، تخصص میتسورو در گسترش تأثیر خلاقانه ما در ژاپن بی‌نهایت ارزشمند خواهد بود.”

اودا نیز گفت: “به عنوان کسی که همیشه عاشق داستان‌گویی بزرگ بوده، نمی‌توانم بیش از این هیجان‌زده باشم که به اسکای‌باند در این زمان رشد سریع بپیوندم. اسکای‌باند شرکتی است که نه تنها به خلاقیت ارزش می‌دهد، بلکه به درک نحوه ارتباط با مخاطبان به‌صورت معنادار نیز اهمیت می‌دهد. من مشتاقانه منتظرم تا با خالقان محلی همکاری کنم و به اسکای‌باند کمک کنم تا داستان‌های جدید و جذاب را به ژاپن بیاورد – و از ژاپن به جهان.”

بازار تلویزیون و فیلم ژاپن در حال حاضر با حضور قدرتمند انیمه در کنار کی‌دراما، به دو ژانر از پرفروش‌ترین‌ها در سطح جهانی تبدیل شده است. اسکای‌باند که برای فرانچایزهای کمیک بوکی مانند The Walking Dead و Invincible شناخته می‌شود، سال گذشته به این کشور قدم گذاشت.

این شرکت در حال گسترش جهانی خود در اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین است. همچنین اسکای‌باند شرکت تولیدی Sagafilm در اسکاندیناوی را خریداری و در شرکت فرانسوی Scenario42 سرمایه‌گذاری کرده است. در برنامه‌های بین‌المللی آن نیز آثاری مانند تریلر سوئدی زبان Vaka برای Prime Video Nordics و سریال اسپانیایی زبان Dime tu Nombre برای Prime Video Spain دیده می‌شود.

بخش تلویزیونی اسکای‌باند دارای یک استودیوی کامل است که برای اقتباس از IPهای خود و همچنین تأمین مالی و توزیع نمایش‌های زنده و انیمیشنی، فیلمنامه‌ای و غیرفیلمنامه‌ای فعالیت می‌کند. در بخش فیلم‌های سینمایی، این شرکت قرارداد همکاری اول با Universal Studios دارد و با همکاری آنها فیلم Renfield را تولید کرده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا