سینمای جهان

توبی استیونز در فیلم ترسناک مائوری “ماراما” بازی می‌کند

توبی استیونز و اومی مایرز در فیلم ترسناک گوتیک مائوری "ماراما" نقش‌آفرینی می‌کنند؛ فیلمبرداری در نیوزیلند آغاز شده است.

به گزارش سینما شارپ، توبی استیونز (از سریال “Black Sails” و فیلم “Die Another Day”) و اومی مایرز (از فیلم‌های “Bob Marley: One Love” و “Dope Girls”) در فیلم ترسناک گوتیک مائوری به نام “ماراما” به ایفای نقش می‌پردازند. آریانا آزبورن (از فیلم‌های “Madam” و “In a Flash”) نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی به این پروژه پیوسته است. فیلمبرداری این فیلم با تغییر جنسیتی در قالب شخصیت‌ها، در نیوزیلند که در زبان مائوری به نام Aotearoa شناخته می‌شود، در حال انجام است.

داستان فیلم در سال 1859 در ناحیه یورکشایر شمالی در انگلستان ویکتوریایی اتفاق می‌افتد و ماجرای یک زن جوان مائوری را دنبال می‌کند که برای بازیابی هویت و فرهنگ بومی خود می‌جنگد.

این فیلم توسط نویسنده و کارگردان مائوری تاراتوآ استپارد (از آثار Taumanu و Emkhatsini) ساخته می‌شود و همچنین ارول شند (از فیلم‌های “Savage” و “The Luminaries”) و جردن مونی (از فیلم‌های “The Bluff” و “Pike River”) در این پروژه نقش دارند.

شارلین جرج، مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت بین‌المللی The Sweetshop، تهیه‌کننده این فیلم است. ریکی‌لی راسل-وایپوکا و روزیه حسنوا نیز به عنوان تهیه‌کنندگان همراه هستند و پارائونه گلویین به عنوان تهیه‌کننده فرهنگ و زبان مائوری فعالیت می‌کند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل ویکتوریا دبز و گال گرینسپن از شرکت Sweetshop Entertainment، جیل مک‌نب و فیل برمنر از شرکت Vendetta Films و بدی علی، حمزه علی و گرگ نیومن از MPI Media هستند.

استپارد که در نیوزیلند به دنیا آمده و در انگلستان زندگی می‌کند، درباره فیلم گفت: “این فیلم چالش‌برانگیز، خونین و کاملاً منحصربه‌فرد خواهد بود و من بسیار هیجان‌زده هستم که یک ژانر جدید به نام ‘ترسناک گوتیک مائوری’ را ایجاد می‌کنم.”

این فیلم با حمایت سازمان‌های Tumu Whakaata Taonga (کمیسیون فیلم نیوزیلند)، ImagineNATIVE، The Black List، TIFF، ZIFF و Berlinale Co-Production Market ساخته شده است. مدیریت فروش جهانی این فیلم برعهده MPI International خواهد بود و Vendetta Films وظیفه توزیع آن را در استرالیا و نیوزیلند بر عهده دارد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا