سینمای جهان

ساخت فیلم انیمیشنی «دو نفر پویا» درباره رابین‌ها توسط دی‌سی استودیوز و WBPA

فیلم انیمیشنی جدید با تکنولوژی پیشرفته «Momo» و با داستانی ویژه درباره رابین‌های دی‌سی به کارگردانی آرتور مینتز ساخته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، یک پروژه بسیار جذاب به‌تازگی در استودیوهای دی‌سی و انیمیشن برادران وارنر تأیید شده است: «دو نفر پویا». این فیلم اولین همکاری مشترک بین استودیوهای دی‌سی و انیمیشن WBPA به رهبری بیل داماشکه خواهد بود.

فیلم «دو نفر پویا» که توسط متیو آلدرچ نوشته شده، توسط استودیوی جدید انیمیشنی به نام Swaybox در نیواورلئان ساخته می‌شود. این استودیو توسط زوج خلاق آرتور مینتز و ترزا اندرسون تأسیس شده است. مینتز کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که داستان آن حول روزهای اولیه دیک گریسون و جیسون تاد، معروف به رابین‌ها، می‌چرخد.

لازم به ذکر است که داستان این فیلم با دنیای بتمن و پنگوئن مت ریوز ارتباطی ندارد.

Swaybox از فناوری‌ای به نام «Momo animation» استفاده می‌کند که ترکیبی از انیمیشن CGI، عناصر عملی استاپ موشن و اجرای زنده در زمان واقعی است. نتیجه این فناوری، روایت بلندمدتی است که از لحاظ بصری خیره‌کننده، بسیار پرانرژی و انسانی‌تر به نظر می‌رسد.

جیمز گان و پیتر سفران از استودیوهای دی‌سی، اندرسون از استودیو Swaybox و مت ریوز از 6th and Idaho تهیه‌کنندگان «دو نفر پویا» هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی شامل مایکل اوسلان نیز می‌باشند.

ریوز در این باره گفت: «سال‌ها آرزو داشتم با آرتور و Swaybox فیلمی بسازم، و اینکه این فیلم “دو نفر پویا” باشد، داستانی ویژه و منحصر به فرد از بتمن و رابین برای خانواده‌ها، رویایی است.»

آرتور مینتز، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل Swaybox، فارغ‌التحصیل دانشگاه کلمبیا است. او توسط اسطوره انیمیشن، جو رانفت، برای کار در بخش استوری‌بورد فیلم «جیمز و هلوی غول‌پیکر» استخدام شد و یکی از نویسندگان مجموعه «Lost Ollie» استودیوی Moonbot بود که جوایز متعددی از امی برای نتفلیکس کسب کرد. او چندین نمایش عروسکی برنده جوایز را کارگردانی کرده است.

ترزا اندرسون، دیگر هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل Swaybox، در 18 سالگی از سوئد به نیواورلئان نقل مکان کرد تا حرفه‌ای در موسیقی را دنبال کند. او با اجرای خلاقانه خود در تورهای جهانی به عنوان یک نوازنده و آهنگساز شناخته شد. اندرسون با یک نمایش عروسکی تک‌نفره به همراه مینتز همکاری داشت و از سال 2009 شریک تولید او بوده است.

این خبر پس از موفقیت سریال «پنگوئن» از استودیوهای دی‌سی در HBO و Max منتشر شد که بیشترین بیننده را در چهار روز ابتدایی پخش خود در سطح جهان، از زمان سریال «The Last of Us» در ژانویه 2023، جذب کرده است. در ایالات متحده، این سریال به طور میانگین 5.3 میلیون بیننده از پلتفرم‌های مختلف در آخر هفته پخش خود داشت.

استودیوی Swaybox و مینتز توسط CAA نمایندگی می‌شوند. متیو آلدرچ نیز توسط CAA و مدیرش جوئل کیتس راس نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا