سینمای جهان

هلی بری نقش اصلی فیلم هیجان‌انگیز “Crime 101” مقابل کریس همسورث

هلی بری در حال مذاکره برای بازی در فیلم "Crime 101" به کارگردانی بارت لیتون، در کنار کریس همسورث و مارک رافلو است.

به گزارش سینما شارپ، هلی بری، برنده اسکار، در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم “Crime 101” است، اقتباسی از داستان کوتاه دان وینسلو که توسط استودیوی Amazon MGM ساخته می‌شود. این فیلم هیجان‌انگیز به کارگردانی بارت لیتون و با بازی کریس همسورث، مارک رافلو و بری کیوگن قرار است سال آینده در سینماها اکران شود.

جزئیات داستان هنوز فاش نشده، اما داستان اصلی اثر وینسلو به جرایم سطح بالای سرقت جواهرات در سواحل اقیانوس آرام می‌پردازد که پلیس آن‌ها را به کارتل‌های کلمبیایی مرتبط کرده است. در این میان، کارآگاه لو لوبسنیک نظریه دیگری دارد و بر روی یک سارق که به دنبال آخرین سرقت بزرگ خود است، تمرکز می‌کند. فیلمبرداری این اثر از ماه جاری آغاز می‌شود.

لیتون کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه آن را با همکاری پیتر استراوگان نوشته است. از تهیه‌کنندگان این پروژه می‌توان به شین سالرنو از Story Factory، اریک فلنر و تیم بیون از Working Title، و دیمیتری دوگانیس و درین شلسینگر از RAW اشاره کرد. جوئلی فتر از RAW نیز تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است.

پدرو پاسکال سال گذشته به این پروژه پیوسته بود تا در کنار همسورث نقش‌آفرینی کند، اما به دلیل تداخل برنامه‌های کاری، از پروژه جدا شد. همسورث علاوه بر بازی، به همراه شریک تولید خود بن گریسون نیز در تهیه فیلم نقش دارد.

هلی بری اولین زن آفریقایی-آمریکایی است که در سال 2002 به‌عنوان بهترین بازیگر زن جایزه اسکار را برای بازی در Monster’s Ball دریافت کرد. او همچنین در فیلم‌های Introducing Dorothy Dandridge و Frankie and Alice به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده حضور داشت و برای هر دو اثر جوایز و نامزدی‌های مختلفی از جمله امی و گلدن گلوب دریافت کرده است. دیگر آثار مهم او شامل جنگل تب‌دار، بومرنگ، مردان ایکس، جان ویک ۳ و The Union می‌باشد.

از طریق شرکت تولیدی خود HalleHolly، بری تهیه‌کنندگی فیلم هیجان‌انگیز Never Let Go را بر عهده داشته و به زودی روی پروژه‌های Maude Vs. Maude و The Process کار خواهد کرد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا