سینمای جهان

فیلم جدید «روفمن» با بازی چنینگ تیتوم و کیرستن دانست توسط میرامکس توزیع می‌شود

فیلم «روفمن» به کارگردانی درک سیانفرانس با بازی چنینگ تیتوم و کیرستن دانست و بر اساس داستان واقعی جفری منچستر ساخته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، فیلم بعدی درک سیانفرانس به نام «روفمن» که با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، حق توزیع داخلی و بین‌المللی خود را به شرکت میرامکس واگذار کرده است. در این فیلم چنینگ تیتوم و کیرستن دانست ایفای نقش می‌کنند و سیانفرانس به عنوان کارگردان و نویسنده فیلم‌نامه، به همراه کرت گان، مسئولیت نوشتن این اثر را نیز برعهده دارد.

این فیلم بر اساس داستان واقعی جفری منچستر ساخته شده است؛ زندانی فراری که در مکانی غیرمنتظره یعنی یک فروشگاه اسباب‌بازی مخفی می‌شود. اما وقتی این بهشت بازی‌ها به زندانی از تنهایی تبدیل می‌شود، او عاشق کسی می‌شود که می‌تواند جلوی فرارش را بگیرد؛ عشق.

از تهیه‌کنندگان همیشگی سیانفرانس، جیمی پاتریکوف از Hunting Lane و لینت هاول تیلور از 51 Entertainment هستند که در کنار الکس اورلوفسکی و دانکن مونتگومری از High Frequency Entertainment و دیلن سلرز از Limelight تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

چنینگ تیتوم، سیانفرانس و جاناتان مونتپاره به همراه کریس پارکر از Limelight تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند. از سوی میرامکس، جاناتان گلیکمن، بکی اسلوویتر و تام زادرا نیز تهیه‌کنندگی اجرایی را انجام می‌دهند. جک سل‌بی، سم رومانو و ریک کاورت از High Frequency و چارلز بارسامین نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

پارامونت توزیع این فیلم را در برخی از مناطق از جمله ایالات متحده برعهده دارد. FilmNation Entertainment مسئول فروش بین‌المللی است و Aperture Media Partners تأمین مالی این پروژه را انجام داده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا