سینمای جهان

اندرو گارفیلد: “۱۰۰ درصد برای بازگشت به اسپایدرمن آماده‌ام”

اندرو گارفیلد در مورد بازگشت به نقش اسپایدرمن می‌گوید که اگر داستان خوبی باشد، دوباره این نقش را بازی خواهد کرد.

به گزارش سینما شارپ، اندرو گارفیلد اعلام کرده که آماده است تا در فیلم‌های آینده مارول، نقش اسپایدرمن را دوباره بازی کند.

این بازیگر اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فیلم “مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز” نقش این ابرقهرمان را ایفا کرد و در سال ۲۰۱۴ نیز در ادامه این فیلم ظاهر شد. با این حال، پس از نتایج فیلم دوم، شرکت سونی تصمیم به ساخت نسخه سوم نگرفت و گارفیلد در مصاحبه‌ای با مجله Esquire گفت که احساس کرده در حالت بلاتکلیفی باقی مانده است.

او گفت وقتی پروژه “مرد عنکبوتی ۳” لغو شد، برایش تجربه عجیبی بود و احساس کرد که انگار هنوز چیزی ناتمام مانده.

او در مورد بازگشت به نقش اسپایدرمن نیز اضافه کرد که اگر داستان مناسب و جذابی وجود داشته باشد، قطعا بازخواهد گشت:
“قطعاً اگر داستان خوبی باشد و به فرهنگ اضافه کند، یا مفهومی جدید و منحصربه‌فرد که تا حالا انجام نشده، حاضر هستم دوباره این نقش را بازی کنم. من عاشق این شخصیت هستم و بازی در این نقش به من شادی می‌دهد. اگر بخشی از کاری که انجام می‌دهم، شادی باشد، پس من هم در ازای آن خوشحال خواهم بود.”

گارفیلد برای سومین بار در سال ۲۰۲۱ در فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” نقش خود را دوباره ایفا کرد. او در این فیلم در کنار توبی مگوایر که در دهه ۲۰۰۰ در سه‌گانه مرد عنکبوتی بازی کرده بود و تام هالند که پس از گارفیلد نقش مرد عنکبوتی را به عهده گرفت، ظاهر شد.

زمانی که فیلم “راهی به خانه نیست” منتشر شد، گارفیلد به همراه مگوایر به طور مخفیانه به سینما رفت تا واکنش تماشاگران را ببیند.

او در مصاحبه‌ای با ET گفت: “هنوز نمی‌توانم باور کنم که این اتفاق افتاد. من شب افتتاحیه به همراه کلاه بیسبال و ماسکم به سینما رفتم و فیلم را دیدم.”

او ادامه داد: “من و توبی با هم مخفیانه به سینما رفتیم و هیچ‌کس نمی‌دانست که ما آنجا هستیم. این تجربه واقعاً زیبا بود که با هم آن را به اشتراک گذاشتیم. همچنین یافتن یک نوع برادری با توبی و همچنین با تام نیز یک تجربه خاص و منحصر به فرد بود.”

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا