سینمای جهان

بلیک دریپر در نقش اصلی فیلم زندگی‌نامه «آرتور رمبو» به کارگردانی پاتریک وانگ

بلیک دریپر تنها بازیگر فیلم «آرتور رمبو» Arthur Rimbaud است که زندگی شاعر مشهور فرانسوی را به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینما شارپ، بلیک دریپر در فیلم زندگی‌نامه A. Rimbaud به نویسندگی و کارگردانی پاتریک وانگ، نقش شاعر فرانسوی آرتور رمبو را ایفا خواهد کرد. دریپر اخیراً در کمدی رمانتیک Prom Pact از دیزنی+ و سریال Clickbait از نتفلیکس بازی کرده است. او پیش‌تر در سریال‌های استرالیایی Bad Mothers و Neighbors نیز حضور داشته است.

فیلم A. Rimbaud که این هفته فیلم‌برداری آن در وینیپگ به پایان رسید، به زندگی رمبو از دوران دانش‌آموزی‌اش در شارلویل تا سال‌های پایانی زندگی‌اش در آفریقا می‌پردازد. همان‌طور که رمبو در شعرهایش با فرم‌های سنتی قطع ارتباط می‌کرد، این فیلم نیز فراتر از قالب‌های سنتی یک زندگی‌نامه حرکت می‌کند.

پاتریک وانگ پیش‌تر با فیلم‌های In the Family و A Bread Factory سه نامزدی جایزه Independent Spirit Awards را به دست آورده و آثارش در بخش نقد و بررسی‌های ویژه نیویورک تایمز نیز انتخاب شده‌اند. او همچنین ترجمه‌هایی از اشعار شاعران مشهور مانند ایوان بونین، گئورگ تراکل و یولیان توویم منتشر کرده است. A. Rimbaud قرار است نسخه بعدی از ترجمه‌های شاعرانه وانگ باشد.

وانگ در بیانیه‌ای گفت: «تنها راه برای هماهنگی با رمبو این است که به اندازه رمبو بازیگوش و خلاق باشیم. ما تیمی از افراد نترس داریم که آماده‌اند این کار را انجام دهند. در مرکز همه این‌ها، یک بازیگر جوان است که همچون برق در بطری است.»

این فیلم توسط پاتریک وانگ، داریل فریم‌مارک از Hardball Entertainment و فریتزی آدلمن و ایوان جانسون از Thin Stuff Productions تهیه خواهد شد. بلیک دریپر، ویکتوریا سیدبوتام، فرانک باررا، ایمی ویلیامز، مایکل بویینز، گالن جانسون و کایل بورنایس به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت.

داریل فریم‌مارک گفت: «با خلق زبانی و ظاهری بصری جدید، نمی‌توانم صبر کنم تا دنیا ببیند که از ذهن پاتریک وانگ و این تیم خلاق شگفت‌انگیز چه چیزی حاصل می‌شود. بلیک دریپر با اخلاق کاری بی‌پایان و استعدادی بی‌نهایت در نقش آرتور رمبو شگفت‌آور ظاهر شده است.»

تیم Thin Stuff Productions نیز در بیانیه‌ای افزود: «ما طرفداران بزرگ کارهای حیرت‌انگیز، غیرقابل پیش‌بینی و روح‌نواز پاتریک هستیم و از این‌که این فرصت را داریم تا در شهر خودمان به او در ساخت این فیلم جدید کمک کنیم، بسیار خوشحالیم. بلیک دریپر — تنها بازیگر ما — کشفی از جنس زندگی است.»

دریپر تحت نمایندگی‌های Gersh، BMEG در استرالیا و Goodman، Genow، Schenkman، Smelkinson & Christopher فعالیت می‌کند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا