سینمای جهان

فی داناوی در The Evilry نقش‌آفرینی می‌کند

فی داناوی برنده اسکار، به جمع بازیگران فیلم The Evilry که قبلاً اعلام شده بودند پیوست؛ داستانی درباره رمز و رازهای تاریک و جادو.

به گزارش سینما شارپ، برنده اسکار، فی داناوی، به The Evilry پیوست.

او به جمع بازیگرانی که قبلاً اعلام شده بودند، شامل بیلی زین، برک بسینگر، النا کامپوریس، دیلن والش، تونی پیرس، ایوان راس، ماریسا ریس و تری پولو، اضافه می‌شود.

داناوی در این فیلم نقش آناستازیا، یک روحانی را بازی می‌کند که به عنوان پلی از روشنگری عمل کرده و به کمک شخصیت کریستال (با بازی بسینگر) می‌آید و او را به سوی کشف راز تاریک دختر عمویش (با بازی کامپوریس) هدایت می‌کند.

این فیلم به کارگردانی و نویسندگی الکساندر گارسیا ساخته شده و توسط کمپانی تولیدات Multi-Valence او و با همکاری Allegheny Image Factory، Callosum Studios، AMAC Placement و ZaZa Rev Motion Pictures تهیه شده است. فیلم‌برداری این پروژه از اواخر این ماه در ویرجینیای غربی آغاز خواهد شد. شرکت The Coven که پشت ساخت مجموعه Terrifier قرار دارد، حق پخش جهانی فیلم The Evilry را به‌دست آورده است.

فی داناوی همچنین یک جایزه امی پرایم‌تایم (بازیگر مهمان در سریال درام Columbo در سال 1994)، سه جایزه گلدن گلوب (برای Gia، Ellis Island و Network) و یک جایزه بفتا برای فیلم Bonnie and Clyde دریافت کرده است. در حالی که او برای فیلم Network جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برده، دو بار دیگر هم برای فیلم‌های Bonnie and Clyde و Chinatown نامزد این جایزه شده است.

این بازیگر اخیراً در مستند Faye که توسط لوران بوزرو کارگردانی شده و در ماه می گذشته در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، حضور داشت. در این مستند، داناوی درباره زندگی‌اش صحبت می‌کند و صادقانه از پیروزی‌ها و چالش‌های دوران حرفه‌ای درخشانش می‌گوید.

فی داناوی توسط تیفانی جی. آکوستا از Entertainment Law Partners نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا