سینمای جهان

کرت ساتر از سریال The Abandons نتفلیکس خارج شد، تولید به پایان نزدیک است

کرت ساتر، خالق و شورانر سریال «The Abandons»، تنها سه هفته مانده به پایان تولید، از پروژه نتفلیکس خارج شد.

به گزارش سینما شارپ، خبر شوکه‌کننده‌ای است؛ کرت ساتر از سریال The Abandons نتفلیکس خارج شد، تنها سه هفته قبل از اینکه تولید این سریال وسترن پرهزینه که بازیگرانی مانند لنا هدی و جیلیان اندرسون در آن حضور دارند، در کلگری به پایان برسد. ساتر تهیه‌کننده اجرایی و شورانر این سریال بود که خودش آن را خلق کرده است.

تهیه‌کننده اجرایی و کارگردان سریال، اتو باثورست، و تهیه‌کننده همکار راب آسکینز، مسئولیت ادامه فیلم‌برداری و باز‌سازی‌های لازم را بر عهده خواهند داشت. تولید شش اپیزود از هفت اپیزود سریال تقریباً به پایان رسیده و نمایندگان نتفلیکس و ساتر از اظهار نظر درباره این خروج خودداری کرده‌اند.

این خروج به نظر می‌رسد ناشی از اختلافات خلاقانه بر سر جهت‌گیری پروژه بوده است. یکی از منابع اعلام کرده که وقتی اولین نسخه اپیزود اول که یک ساعت و ۴۰ دقیقه بود تحویل داده شد، نتفلیکس تصمیم به تقسیم آن به دو اپیزود گرفت. این تغییر نیاز به صحنه‌های جدید داشت که هنوز فیلم‌برداری نشده‌اند و به همین دلیل، تصمیم به تغییر در رهبری پروژه گرفته شد.

این اولین باری نیست که ساتر به دلیل اختلافات خلاقانه با مدیران ارشد دچار مشکل می‌شود. در سال ۲۰۱۹، او از سریال Mayans M.C. شبکه FX به دلیل شکایات مربوط به محیط کار خصمانه اخراج شد، اگرچه ساتر این ادعاها را رد کرد. او همچنین در آن زمان به مشکلات خلاقانه با دیزنی اشاره کرده بود.

اگرچه گزارشی درباره درگیری‌های بزرگ در پروژه The Abandons منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که تولید از بودجه تعیین‌شده فراتر رفته است. همچنین به دلیل کاهش بودجه در نتفلیکس، تعداد اپیزودهای سریال از ۱۰ به ۷ کاهش یافته بود، اما با تقسیم اپیزود اول، دوباره به ۸ اپیزود برگشته است.

The Abandons داستان گروهی از خانواده‌های متنوع و حاشیه‌نشین در دهه ۱۸۵۰ اورگان را روایت می‌کند که علیه یک نیروی فاسد قدرت و ثروت که به دنبال تصاحب زمین‌های آن‌هاست، می‌جنگند. این خانواده‌ها در جریان مبارزه برای حفظ زمین‌هایشان، عدالت را فراتر از مرزهای قانون می‌برند. سریال به بررسی مرز باریک میان بقا و قانون، پیامدهای خشونت، و قدرت مخرب اسرار خواهد پرداخت.

ساتر که همیشه آرزوی ساخت یک وسترن را داشت، پس از تماشای بازپخش‌های Bonanza در دوران پاندمی، به ایده ساخت این پروژه رسید. او این پروژه را در سال ۲۰۲۱ به نتفلیکس ارائه کرد.

در کنار لنا هدی و جیلیان اندرسون، بازیگرانی مانند نیک رابینسون، دیانا سیلورس، لامار جانسون، ناتالیا دل ریه‌گو، لوکاس تیل، و بسیاری دیگر در این سریال حضور دارند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا