سینمای جهان

سارا پلسون از تأثیر صحنه‌های “دلهره‌آور” فیلم‌های ترسناک رنج می‌برد

سارا پلسون اعتراف می‌کند که پس از فیلم‌برداری صحنه‌های ناراحت‌کننده، نمی‌تواند به راحتی از آن‌ها جدا شود و با مشکل مواجه است.

به گزارش سینما شارپ، سارا پلسون در مواجهه با صحنه‌های “دلهره‌آور” هنگام ساخت فیلم‌های ترسناک با مشکل مواجه است.

این بازیگر 49 ساله در جدیدترین فیلمش Hold Your Breath نقش مادری را بازی می‌کند که در طوفان‌های گرد و خاک دهه 1930 در اوکلاهاما تلاش می‌کند از دو فرزندش محافظت کند. او فاش کرده که برایش سخت است که بعد از فیلم‌برداری به راحتی از نقش و فضا خارج شود، چرا که در تقسیم‌بندی کار و زندگی شخصی مهارت چندانی ندارد.

او به سایت Deadline گفت: “ای کاش می‌توانستم بگویم که از آن دسته افرادی هستم که می‌دانند چطور باید کارشان را تقسیم‌بندی کنند. اما در این کار خیلی خوب نیستم.”

پلسون اضافه کرد: “من نمی‌توانم صحنه‌ای بسیار دلهره‌آور یا ناراحت‌کننده را بازی کنم و سپس به راحتی فکر کنم که ‘حالا برای شام چه چیزی بخورم؟’ در این کار مهارت ندارم.”

“باید در این زمینه بهتر شوم چون نتیجه این عدم مهارت این است که من این احساسات را بیشتر از آنچه که دوست دارم، با خود حمل می‌کنم.”

او همچنین افزود: “ای کاش می‌توانستم بگویم که راهکاری واقعی برای رهایی از این احساسات دارم، اما گاهی اوقات فکر می‌کنم که اصلاً نمی‌توانم از آن‌ها رهایی پیدا کنم. این احساسات به گوشه و کنار وجود من نفوذ می‌کنند و در آنجا جا می‌گیرند.”

پلسون همچنین گفت: “من همیشه بهترین راه برای کاهش این احساسات را پیدا نمی‌کنم. می‌توانم بگویم ‘بله، یک حمام می‌گیرم’، اما این واقعیت ندارد. به نظر من، این موضوع مانند یک عضله است، مثل عضله بازیگری که باید تقویت شود.”

در این فیلم محصول Hulu Original، سارا نقش زنی را بازی می‌کند که در طوفان‌های گرد و خاک خطرناک گرفتار شده و با موجودات تهدیدکننده‌ای از گذشته‌اش مواجه است و برای محافظت از خانواده‌اش تدابیر فوق‌العاده‌ای می‌اندیشد.

این فیلم در نیومکزیکو فیلم‌برداری شده و سارا فاش کرده که مبارزه با گرد و غبار در هر روز از فیلم‌برداری بسیار سخت بوده است.

او به USA Today گفت: “ما علامتی خاص داشتیم که اگر گرد و غبار بیش از حد می‌شد یا من نمی‌توانستم چیزی ببینم یا اگر چیزی وارد چشمم می‌شد، از آن استفاده می‌کردیم.”

“ما گاهی بر سر اینکه صحنه‌ها چقدر باید خطرناک یا واقعی به نظر برسند، بحث می‌کردیم.”

“و من همیشه می‌گفتم، ‘فقط کمی بیشتر باد بزنید، کمی بیشتر گرد و خاک به هوا بلند کنید’ چون هر چقدر برایم واقعی‌تر باشد، فکر می‌کردم بازی‌ام صادقانه‌تر خواهد بود.”

“من به دنبال اصالت هستم. به دنبال صداقت کامل در کارم و در زندگی‌ام هستم. و گاهی با این صداقت چیزهایی همراه می‌شود که همیشه دلخواهت نیستند، مثل اینکه تکه‌ای بزرگ از گرد و خاک وارد چشمت شود.”

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا