سینمای جهان

بیلی لورد در کمدی «آن دوست» به همراه هاروی گیلن و جاش برنر

بیلی لورد در نقش پنی در جمع بازیگران فیلم کمدی «آن دوست»، ماجرای دوستی و پیچیدگی‌های بزرگ شدن را تجربه می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، ستاره فیلم‌های Booksmart و جنگ ستارگان، بیلی لورد، به جمع بازیگران کمدی «آن دوست» با حضور هاروی گیلن و جاش برنر پیوست. فیلمبرداری این پروژه از دسامبر آغاز می‌شود.

فیلم «آن دوست» که توسط ویل استرلینگ و الکس وال نوشته و کارگردانی شده است، به بررسی دینامیک دوستی و چالش‌های بزرگ شدن می‌پردازد. بیلی لورد نقش پنی را بازی می‌کند، دختری که قصد دارد تعطیلاتی رمانتیک با دوست‌پسر جدیدش، هنری (با بازی جاش برنر) بگذراند، اما بهترین دوست هنری، پل (با بازی هاروی گیلن) این سفر را به هم می‌زند. هنگامی که سیگارهای آغشته به مواد مخدر پل به دست غریبه‌ای می‌افتد، اوضاع به طرز عجیبی تغییر می‌کند.

تیم تولید «آن دوست» اظهار داشت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بیلی لورد در این نقش حضور دارد. نه تنها او صدای تازه و بامزه‌ای در کمدی است، بلکه عشق مشترکمان به فیلم‌های نادیده گرفته‌شده‌ای مانند I Love You Man نشان داده که این همکاری خلاقانه بسیار عالی خواهد بود. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ساخت این فیلم را با او آغاز کنیم!»

بیلی لورد اخیراً در فیلم The Last Showgirl به کارگردانی جیا کاپولا، در کنار پاملا اندرسون بازی کرد. این فیلم که اولین نمایش جهانی خود را داشت، توسط Roadside Attractions در ایالات متحده و سونی در بازارهای بین‌المللی خریداری شد. همچنین لورد در فیلم کمدی جنایی Adulthood به کارگردانی الکس وینتر و انیمیشن The Smurfs Movie از پارامونت بازی خواهد کرد.

لورد پیش‌تر در سریال‌های «ملکه‌های جیغ» و «داستان ترسناک آمریکایی» از رایان مورفی نقش‌آفرینی کرده است، و در پنج فصل این سریال حضور داشت.

تهیه‌کنندگی فیلم توسط رایان تیلتسون و Straw Hut Media انجام شده و بیلی لورد نمایندگی خود را به عهده CAA سپرده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا