سینمای جهان

همکاری دوباره مارگو رابی و برد پیت

جایگزینی مارگو رابی به جای اما واتسون در فیلم "بابل" باعث میشود دوباره بعد از روزی روزگاری در هالیوود مارگو رابی با برد پیت در یک پروژه مشترک همکاری کنند.

اما واتسون 32 ساله، به دلیل درگیری در برنامه ریزی های خود موجب شد تا از لیست بازیگران کارگردان قدیمی هالیوود Damien Chazelle خارج شود و اکنون گزارش شده است که مارگو رابی 30 ساله جایگزین این بازیگر شده است.

اگر مارگو رابی این نقش را بدست آورد، او دوباره با همبازی خود (در فیلم روزی روزگاری در هالیوود) “برد پیت” در یک قاب باهم همکاری میکنند و میتوان گفت این همکاری ادامه خواهد داشت.

ساخت فیلم “بابل” توسط کمپانی پارامونت، كه هم اكنون برنامه تولید خود را در كریسمس 2021 برنامه ریزی كرده است. تا توقف همه گیر ویروس كرونا، فیلمبرداری این فیلم در لس آنجلس آغازمیشود. بنابراین مشخص نیست كه آیا انتشار آن هم به دلیل تاخیر در ساخت فیلم عقب رانده میشود یا خیر

در حالی که جزئیات پیرامون داستان هنوز کاملا مشخص نشده است. گفته می شود این فیلم یک درام دوره ای است. که در اواخر دهه 1920 و اوایل دهه 30 در هالیوود اتفاق می افتد.

فیلم “Babylon” توسط اولیویا همیلتون ، مت پلوف ، مارك پلات و توبی مگوایر تولید خواهد شد.

در همین حال ، برد همچنین قرار است در فیلم “قطار گلوله” ساخته دیوید لیچ بازی کند. که براساس رمان ژاپنی ساخته کوتارو ایساکا ساخته شده است.

برد در کنار زازی بیتز ، مایکل شانون ، جوی کینگ ، آرون تیلور-جانسون ، برایان تایری هنری ، لوگان لرمن و اندرو کوجی در این تولید بازی می کند که داستان گروهی از آدمکش ها با انگیزه های مختلف را در داخل قطار در توکیو ژاپن روایت می کند. .

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا