سینمای جهان

هیو گرانت: فیلم جدید «بریجیت جونز» بسیار غم‌انگیز خواهد بود

هیو گرانت در مصاحبه‌ای از فضای غم‌انگیز و خنده‌دار چهارمین قسمت از این سری جدید فیلم «بریجیت جونز: دیوانه‌ی پسر» خبر داد.

به گزارش سینما شارپ، هیو گرانت، بازیگر معروف، اعلام کرد که قسمت جدید فیلم «بریجیت جونز» بسیار غم‌انگیز خواهد بود. این فیلم با عنوان «بریجیت جونز: دیوانه‌ی پسر»، چهارمین قسمت از این سری است و قرار است در روز ولنتاین ۲۰۲۵ اکران شود. گرانت در این فیلم بار دیگر در نقش دنیل کلیور، شخصیت زن‌باز خود، ظاهر خواهد شد. همچنین رنی زلوگر نیز در نقش بریجیت جونز بازخواهد گشت.

هیو گرانت در برنامه Graham Norton Show در انگلستان اظهار داشت: «علاوه بر اینکه فیلم خیلی خنده‌دار است، واقعاً بسیار غم‌انگیز هم هست.»

او در فیلم سوم این مجموعه حضور نداشت و اضافه کرد که ابتدا نقش مشخصی برای او در قسمت چهارم نبود، اما تصمیم گرفتند او را در داستان جای دهند. او همچنین گفت که در ابتدا از داستان شخصیت خود در این فیلم راضی نبود، اما به سازندگان کمک کرد تا یک داستان میانی برای شخصیت دنیل کلیور ایجاد کنند. او در این مورد توضیح داد: «او حالا در دهه ۶۰ زندگی‌اش است، نمی‌توان فقط او را نشان داد که در خیابان کینگ دنبال دختران جوان می‌گردد.»

به نقل از بی‌بی‌سی، هلن فیلدینگ، نویسنده کتاب‌های اصلی «بریجیت جونز»، فیلمنامه این فیلم را بر اساس آخرین رمان بریجیت جونز که در سال ۲۰۱۳ منتشر شده، نوشته است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا