سینمای جهان

جو دانته: واکنش به بازسازی سریالی «The ‘Burbs» با بازی کیکه پالمر

کارگردان فیلم «The ‘Burbs» از بازسازی سریالی این اثر ابراز تعجب کرده و به آن واکنش نشان داد.

به گزارش سینما شارپ، جو دانته، فیلمساز معروف، از اینکه فیلمش «The ‘Burbs» قرار است به صورت سریالی با بازی کیکه پالمر بازسازی شود، ابراز تعجب کرده است.

دانته اخیراً با The Hollywood Reporter درباره بازگشت سریال انیمیشنی Gremlins: The Wild Batch برای فصل دوم که این هفته از شبکه Max پخش می‌شود، صحبت کرد. دانته کارگردان فیلم Gremlins در سال ۱۹۸۴ و دنباله آن در سال ۱۹۹۰ است و در سریال پیش‌درآمد آن به عنوان مشاور تهیه‌کننده فعالیت می‌کند.

او همچنین در سال ۱۹۸۹ کمدی سیاه «The ‘Burbs» را کارگردانی کرد، فیلمی با بازی تام هنکس، بروس درن و کری فیشر که داستان مردی خانوادگی را روایت می‌کند که به همسایگان جدید خود مشکوک می‌شود و تصور می‌کند آن‌ها راز وحشتناکی را پنهان می‌کنند. این فیلم با خبر بازسازی آن به صورت سریال با بازی کیکه پالمر برای شبکه Peacock دوباره مورد توجه قرار گرفت.

دانته در پاسخ به اعلام این خبر در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) با پیامی طنزآمیز نوشت: «شاید با من تماس بگیرید.»

وقتی از او پرسیده شد که چه حسی نسبت به بازسازی سریالی دارد، دانته با خنده به THR گفت: «فکر کنم نظر واقعی من این بود که چطور می‌خواهند یک سریال کامل از این داستان بسازند؟ نه اینکه بخواهم خودم این کار را انجام بدهم.»

او ادامه داد: «برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. این داستان بیشتر یک قصه تک‌قسمتی است.»

دانته تأیید کرد که از سوی تیم تولید این سریال برای همکاری تماسی دریافت نکرده است. او همچنین اضافه کرد: «همیشه خوب است که کارها ماندگاری داشته باشند.»

در بخشی دیگر از گفتگو درباره Gremlins: The Wild Batch، دانته درباره احتمال ساخت فیلم سوم Gremlins نیز صحبت کرد. او گفت: «این بستگی به مخاطبان دارد. واقعیت این است که این فرنچایز به قدری بزرگ است که نمی‌شود هیچ کاری با آن نکرد.» او افزود: «این سریال انیمیشنی یک جواب هوشمندانه به این چالش است، زیرا یک پیش‌درآمد است و انیمیشنی است؛ این دقیقاً گام بعدی مناسب در داستان Gremlins است.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا