سینمای جهان

هلی بری از «رفتارهای پشت پرده» هالیوود پس از افشای فیلمنامه جعلی انتقاد کرد

هلی بری پس از ادعای کارگردان متیو وان درباره ارسال فیلمنامه جعلی برای جذب او به فیلم X-Men، واکنش نشان داد.

به گزارش سینما شارپ، هلی بری از رفتارهای پشت پرده و غیرشفاف در هالیوود انتقاد کرد و به ادعای کارگردان متیو وان درباره فرنچایز X-Men واکنش نشان داد.

یک کلیپ مصاحبه از نمایشگاه کمیک کان نیویورک در سال گذشته دوباره مورد توجه قرار گرفته است که در آن کارگردان بریتانیایی ادعا می‌کند او پس از آنکه فیلمنامه جعلی‌ای برای جذب هلی بری به پروژه X-Men 3 (که در سال 2006 منتشر شد) به او ارسال شد، از فیلم کناره‌گیری کرد.

به نقل از دیلی میل، بری در واکنش به این ادعای فریب در اینستاگرام نوشت: «هرگز نمی‌دونی چه کارهای پشت پرده‌ای دارن پشت سرت انجام می‌دن! مرسی متیو وان که این تاریکی رو به روشنایی آوردی.»

این بازیگر برنده اسکار پیش‌تر نقش شخصیت «استورم» را در این فرنچایز از اولین فیلم آن در سال 2000 و همچنین در دنباله‌های بعدی بازی کرده بود.

به نقل از دیلی میل، وان ادعا کرده یک فیلمنامه جعلی برای جلب نظر هلی بری تهیه شده بود که در آن داستان شخصیت «استورم» گسترش یافته بود. او گفت: «فکر کردم، اگر چنین کاری رو با یک بازیگر برنده اسکار که نقش استورم رو بازی می‌کنه انجام می‌دن، من هم استعفا می‌دم. فکر کردم، من اینجا مثل گوشت قربانی‌ام… یکی از دلایل اصلی که از X-Men 3 کنار کشیدم، و این یک داستان واقعی است: هالیوود واقعاً سیاسی و عجیبه.»

هلی بری در X-Men 3 حضور پیدا کرد؛ فیلمی که پاتریک استوارت، هیو جکمن، ایان مک‌کلن، کلسی گرامر، فامکه یانسن و الیوت پیج هم در آن بازی کردند. متیو وان توسط برت رتنر جایگزین شد و این فیلم بیش از 460 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا