سینمای جهان

ریچل مک‌آدامز در مذاکره برای بازی در فیلم ترسناک «کمک بفرست»

ریچل مک‌آدامز در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم ترسناک جدید سم ریمی با نام «کمک بفرست» است.

به گزارش سینما شارپ، ریچل مک‌آدامز در حال مذاکره برای بازی در فیلم ترسناک سم ریمی با عنوان Send Help است. این فیلم از استودیوهای 20th Century تولید می‌شود و ریمی وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

منابع خبری می‌گویند که این مذاکرات در مراحل اولیه است و هنوز چیزی قطعی نشده است. این خبر پس از انتشار خبر انحصاری Deadline در ماه جولای منتشر شد، جایی که اعلام شد سم ریمی به این پروژه پیوسته است، هرچند این فیلم هنوز به‌طور رسمی از سوی استودیو تأیید نشده است.

این فیلم به‌عنوان یک ژانر ترسناک دو شخصیتی که در جزیره‌ای رخ می‌دهد، معرفی شده و داستانی مشابه ترکیبی از Misery اثر استیون کینگ و فیلم کلاسیک Castaway از رابرت زمکیس دارد. Send Help بر اساس فیلمنامه‌ای اصلی نوشته دامیان شنون و مارک سویفت (نویسندگان سریال Baywatch) ساخته می‌شود. زینب عزیزی نیز تحت برند تولیدات ریمی این فیلم را تهیه می‌کند و انتظار می‌رود این فیلم در سینماها اکران شود.

دیزنی هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده است.

سم ریمی، کارگردان و تهیه‌کننده‌ای چندجانبه، به عنوان یکی از تأثیرگذارترین فیلمسازان در ژانر وحشت شناخته می‌شود و کارگردانی فیلم‌هایی مانند مجموعه Evil Dead و سه‌گانه Spider-Man با بازی توبی مگوایر را در کارنامه دارد. آخرین فیلم او، Doctor Strange in the Multiverse of Madness برای مارول بود. در حال حاضر، او به عنوان تهیه‌کننده در فیلم‌های ترسناک Don’t Move که 25 اکتبر در نتفلیکس پخش می‌شود و Locked که به‌تازگی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد، مشغول است.

ریچل مک‌آدامز، بازیگر نامزد اسکار، با بیش از دو دهه فعالیت در ژانرهای مختلف سینمایی شناخته می‌شود. از معروف‌ترین آثار او می‌توان به فیلم‌های Mean Girls، The Notebook، About Time، Disobedience، Spotlight، Game Night و Are You There God? It’s Me, Margaret اشاره کرد. او پیش‌تر با سم ریمی در فیلم Doctor Strange 2 همکاری داشته است و اخیراً نیز در سریال Dave از شبکه FX به عنوان خودش ظاهر شده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا