سینمای جهان

سرشه رونان از تجربه آزمون نقش لونا لاوگود در هری پاتر می‌گوید

سرشه رونان در برنامه Jimmy Kimmel Live به یاد تجربه‌ای از دست رفته می‌افتد؛ آزمون برای نقش لونا لاوگود در فیلم‌های هری پاتر.

به گزارش سینما شارپ، سرشه رونان به یاد نقش از دست رفته‌ای افتاده است. او در برنامه Jimmy Kimmel Live که پنج‌شنبه برگزار شد، درباره نقش‌هایی که آرزو داشت بتواند بازی کند، صحبت کرد.

مجری از او پرسید که آیا نقشی بوده که او دوست داشته در گذشته به دست بیاورد. رونان پاسخ داد: «گاهی نقش‌هایی هستند که از آن‌ها عبور می‌کنی و وقتی فیلم را می‌بینی، فکر می‌کنی “وای، اشتباه کردم که آن را رد کردم.” اما نقشی که در طول این سال‌ها با من باقی ماند، این بود که من نه آن را رد کردم و نه به دست آوردم. من دوباره باختم؛ این موضوع در زندگی من تکرار شده است.» پیش از این، رونان و کیمل درباره شکست‌های او در رقابت‌های اسکار شوخی کرده بودند، با وجود اینکه او تاکنون چهار بار نامزد شده است.

او ادامه داد: «اما من برای نقش لونا لاوگود در فیلم‌های هری پاتر سال‌ها پیش تست دادم. چون این نقش یک شخصیت ایرلندی بود، همه‌ی ایرلندی‌ها را برای آزمون دعوت کردند، انگار نیمی از ایرلند به آزمون آمده بود.»

رونان توضیح داد که می‌دانست آن نقش را نخواهد گرفت «چون خیلی جوان بودم، اما توانستم صحنه‌ای را که قرار بود در فیلم هری پاتر باشد بخوانم، و این بهترین تجربه‌ای بود که تا به حال داشتم.»

در نهایت این نقش به ایوانا لینچ رسید و او در فیلم هری پاتر و محفل ققنوس که در سال ۲۰۰۷ اکران شد، به ایفای نقش پرداخت. جالب اینجاست که در همان سال، فیلم Atonement که سرشه رونان در آن بازی می‌کرد نیز اکران شد و او برای این فیلم اولین نامزدی اسکار خود را در سن ۱۳ سالگی کسب کرد.

در حال حاضر، یک سریال تلویزیونی هری پاتر در حال تولید است که قرار است در سال ۲۰۲۶ از شبکه مکس پخش شود. این سریال توسط فرانچسکا گاردینر نویسندگی و به کارگردانی چند قسمت توسط مارک مایلود هدایت خواهد شد. HBO این سریال را «اقتباسی وفادار» از کتاب‌های پرفروش جی.کی. رولینگ توصیف کرده و وعده داده است که با بازیگران جدید، نسلی جدید از طرفداران هری پاتر را جذب خواهد کرد، همراه با جزئیات خارق‌العاده و شخصیت‌های محبوب که هواداران هری پاتر بیش از ۲۵ سال است دوست دارند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا