سینمای جهان

کیانو ریوز در اولین تجربه حرفه‌ای اتومبیل‌رانی در ایندیاناپولیس

کیانو ریوز در اولین مسابقه حرفه‌ای خود در اتومبیل‌رانی ایندیاناپولیس چرخید، اما بدون آسیب به مسابقه بازگشت.

به گزارش سینما شارپ، کیانو ریوز در اولین تجربه حرفه‌ای خود در اتومبیل‌رانی، توانست سرعت خود را در پیست معروف ایندیاناپولیس به بالای ۵۰ مایل بر ساعت برساند.

بازیگر فیلم Speed در اولین مسابقه خود در Toyota GR Cup شرکت کرد و با کودی جونز از گروه ورزشی و کمدی Dude Perfect همراه شد. ریوز در نیمه راه مسابقه ۴۵ دقیقه‌ای در پیچ ۹ به روی چمن‌ها لغزید و چرخید، اما با برخوردی مواجه نشد. او پس از اطمینان دادن که آسیبی ندیده است، به مسابقه بازگشت و در نهایت در جایگاه ۲۵ از بین ۳۵ نفر قرار گرفت. او همچنین از برخورد در دور اول پیچ ۱۴ جلوگیری کرد.

بازیگر فیلم The Matrix در این سری مسابقات که تحت نام Toyota spec-racing برگزار می‌شود (که در آن رانندگان با خودروهایی تقریباً یکسان مسابقه می‌دهند)، شرکت کرده است. این مسابقه به عنوان یک سری پشتیبان به حساب می‌آید و فرصتی برای ارتقای بازیکنان فراهم می‌کند. او قرار است فردا در مسابقه دیگری نیز شرکت کند.

عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده از ریوز او را در حال رانندگی با خودروی شماره ۹۲ BRZRKR نشان می‌دهد. این خودرو اشاره‌ای به کتاب داستانی او به نام The Book of Elsewhere است که در دنیای کمیک BRZRKR، که ریوز و مت کیندت آن را خلق کرده‌اند، قرار دارد.

ریوز پیش از این در مسابقه بزرگ Toyota Grand Prix of Long Beach در رقابت افراد مشهور شرکت کرده و در سال ۲۰۰۹ برنده آن شد. او همچنین علاقه زیادی به موتوراسپرت دارد و در رویدادهایی مانند MotoGP و Formula 1 حضور می‌یابد. او در سال ۲۰۱۱ با شریک تجاری خود گارد هالینگر شرکت موتور سیکلت سفارشی Arch را راه‌اندازی کرد و اکنون مستند جدید The Arch Project در حال تولید است.

این بازیگر قرار است در جلسه پرسش و پاسخ و نمایش فیلم Speed به مناسبت سی‌امین سالگرد آن، همراه با هم‌بازی خود ساندرا بولاک، حضور یابد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا