سینمای جهان

بیلی کمپبل به دنباله فیلم «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» پیوست

بیلی کمپبل در کنار بازیگرانی چون فردی پرینز جونیور و مدلین کلاین به فیلم «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» که توسط سونی ساخته می‌شود، اضافه شد.

به گزارش سینما شارپ، بیلی کمپبل به بازیگران دنباله فیلم «می‌دانم تابستان گذشته چه کردی» که توسط سونی ساخته می‌شود، پیوست. بازیگران این فیلم شامل فردی پرینز جونیور، چیس سوئی ووندرز، مدلین کلاین، سارا پیجون، تایریک ویدرز و جونا هاور-کینگ هستند. همچنین جنیفر لاو هیویت، ستاره اصلی نسخه‌های قبلی این فرنچایز، در حال مذاکره برای بازگشت به این فیلم است.

این دنباله توسط جنیفر کایتین رابینسون کارگردانی می‌شود و فیلمنامه آن توسط سام لانسکی و کایتین رابینسون از روی یک نسخه پیش‌نویس نوشته شده توسط لیا مک‌کندریک به نگارش درآمده است. نیل موریتز تهیه‌کننده این فیلم است و اکران آن برای ۱۸ جولای ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

بیلی کمپبل که با شرکت‌های پارادایم و لینک اینترتینمنت قرارداد دارد، اخیراً در سریال «آقای و خانم اسمیت» که دو جایزه امی پرایم‌تایم دریافت کرده، نقش‌آفرینی کرده است. او همچنین در سریال «کاردینال» محصول شبکه‌های CTV و Hulu بازی کرده که برای دو سال پیاپی جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره Canadian Screen Award را دریافت کرده و نامزد جایزه امی بین‌المللی برای بهترین بازیگر در یک سریال شده است. کمپبل به خاطر بازی در سریال تحسین‌شده AMC به نام «قتل»، فیلم تلویزیونی Lifetime «لیزی بوردن یک تبر برداشت»، و سریال Full Circle نیز شناخته شده است. وی همچنین در فیلم‌های معروفی مانند «راکتیر» دیزنی، «شهر ارواح» در کنار ریکی جرویس، «دراکولای برام استوکر» به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا و «کافی» در کنار جنیفر لوپز بازی کرده است.

کمپبل همچنین در درام شبکه ABC به نام «یک بار و دوباره» بازی کرده که برای آن نامزد جایزه گلدن گلوب در بخش بهترین بازیگر سریال درام و جایزه انتخاب مردمی برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال جدید شده است.

در بین کارهای صحنه‌ای او، کمپبل اخیراً در نمایش «داستان زمستان» در تئاتر Old Globe در سن دیگو بازی کرده است. همچنین او به خاطر بازی در نمایش Fortinbras، برنده جایزه Ovation برای بهترین بازیگر در تئاتر لس آنجلس در سال ۱۹۹۶ شده است. از دیگر آثار صحنه‌ای او می‌توان به نمایش‌های «کمدی اشتباهات» و «هیاهوی بسیار برای هیچ» در تئاتر Old Globe اشاره کرد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا