سینمای جهان

پدرو پاسکال از بازی در «ربات وحشی» بیشتر از نقش‌های قبلی لذت برد

کریس سندرز، کارگردان فیلم «ربات وحشی» می‌گوید پدرو پاسکال به دلیل شباهت شخصیتش با خودش، از این نقش لذت برده است.

به گزارش سینما شارپ، کریس سندرز، کارگردان فیلم «ربات وحشی» فاش کرد که پدرو پاسکال از بازی در این فیلم جدید لذت برده، زیرا شخصیتش شباهت زیادی به شخصیت واقعی او داشته است.

این بازیگر ۴۹ ساله در این انیمیشن، که بر اساس رمان پیتر براون ساخته شده، نقش روباه حیله‌گری به نام فینک را بازی می‌کند. سندرز، ۶۲ ساله، حالا می‌گوید پاسکال از این نقش بیشتر از نقش‌های قبلی خود لذت برده، زیرا احساس کرده که با فینک اشتراکات بیشتری دارد.

سندرز به هالیوود ریپورتر گفت: «خدای من، او فوق‌العاده است. او بسیار خلاق و بامزه است و ذاتاً فردی بازیگوش است.»

وی افزود: «در یکی از آخرین جلسات ضبط، او گفت این شخصیت بیشتر از بسیاری از نقش‌های دیگرش شبیه خودش است و واقعاً از آن لذت برده است.»

جف هرمان، تهیه‌کننده فیلم، گفت که پاسکال در ابتدا سعی داشت از تجربیات خود در نقش‌های قبلی‌اش استفاده کند، اما پس از اینکه به او گفته شد از شخصیت واقعی خودش در ایفای نقش استفاده کند، «بسیار هیجان‌زده» شد.

هرمان توضیح داد: «وقتی وارد پروژه شد، فکر می‌کرد که ما به دنبال چیزی هستیم که او قبلاً در کارهایی مثل “مندلورین”، “آخرین بازمانده از ما” و “بازی تاج و تخت” انجام داده است. اما ما او را به سمت شخصیت واقعی خودش هدایت کردیم. وقتی متوجه شد که باید از خودش استفاده کند، بسیار هیجان‌زده شد و آن را به خوبی پذیرفت.»

این فیلم که لوپیتا نیونگو، کیت هرینگتون و مارک همیل نیز در آن بازی کرده‌اند، داستان اندرویدی به نام روز را روایت می‌کند که پس از گرفتار شدن در یک جزیره دورافتاده، یاد می‌گیرد چگونه با حیوانات محلی ارتباط برقرار کند و با شرایط سازگار شود.

تهیه‌کننده همچنین افزود که تیم سازنده از داشتن چنین گروه بازیگری قدرتمندی خوش‌شانس بوده‌اند.

او با افتخار گفت: «خیلی خوش‌شانس بودیم که لوپیتا، پدرو و کیت را داشتیم. آن‌ها بازیگرانی قوی با صداهای بسیار متمایز هستند. هر سه در طول دوران کاری خود دوبله انجام داده‌اند، اما نه به این اندازه که ما از آن‌ها خواسته‌ایم.»

هرمان در ادامه توضیح داد که تیم سازنده به دنبال ساخت دنباله‌ای از این فیلم هستند، زیرا پیتر براون کتاب‌های بیشتری در این سری ماجراجویی نوشته است.

او گفت: «ما کاملاً آگاه بودیم که این داستانی ادامه‌دار است که پیتر نوشته، و در تلاش بودیم تا به جوهره و ساختار اصلی اولین کتاب وفادار بمانیم. همچنین سعی کردیم چیزی بسازیم که در صورت عدم امکان ادامه کار، به عنوان یک فیلم مستقل عمل کند، اما در عین حال امکان ادامه دادن آن را نیز باز بگذاریم، چرا که ما واقعاً دوست داریم داستان را ادامه دهیم.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا