سینمای جهان

جیسون استاتهام در درامی جنایی

این بازیگر 53 ساله در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم "Small Dark Look" است که به تازگی کارگردان جدیدی به نام مارتین زندولیت فیلمساز دانمارکی این پروژه را بدست گرفته است.

به گزارش سینما شارپ فیلم “Small Dark Look” با بازی جیسون استاتهام  در دنیای جنایی روسیه در لندن اتفاق می افتد و دنباله فیلم”قول های شرقی” سال 2007 است، که با بازی ویگو مورتنسن و به کارگردانی دیوید کروننبرگ انجام شد.

استیون نایت متن فیلم نامه را نوشت اما گفته می شود این پروژه قرار نیست که دنباله‌ی فیلم “وعده های شرقی” باشد.

“نگاه تاریک کوچک” اولین بار دو سال پیش هنگامی که کارگردان ویلیام اولدروید به کارگردانی پیوست، اعلام شد.

جیسون استاتهام چندین پروژه در سال 2021 دارد، از جمله دنباله فیلم پر فروش کوسه “The Meg” و پیوستن دوباره با گای ریچی در یک فیلم ترسناک جاسوسی که هنوز اسم مشخصی ندارد.

استاتهام و ریچی بیش از دو دهه است که با هم کار می کنند. و پیش از این در فیلم “Lock Stock and Two Smoking Barrels” و “Snatch” همکاری داشته اند.

فعالیت سینمایی استاتهام در سن ۳۱ سالگی و با فیلم «قفل، انبار و دو بشکه باروت» آغاز شد. گای ریچی کارگردان این فیلم به دنبال شخصی بود. که تجربه دستفروشی داشته باشد تا نقش بیکن را در این فیلم بازی کند. ریچی برای این نقش استاتهام را انتخاب کرد. که آن زمان به عنوان مدل برای شرکت‌های پوشاک‌سازی کار می‌کرد. اما در نوجوانی همراه پدرش فروشنده جواهرات بدلی و عطرهای تقلبی بود. اولین تجربه بازیگری استاتهام موفقیت‌آمیز بود و موجب شد. تا ریچی دو سال بعد او را هم‌بازی برد پیت، بنیچیو دل تورو و دنیس فارینا در کمدی ِ جنایی «قاپ‌زنی» کند که هشتاد میلیون دلار در گیشه سینماها فروش داشت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا