سینمای جهان

سباستین استن در نقش‌های ترامپ و قهرمان مارول با چالش روبرو شد

سباستین استناین اظهار داشت که پس از بازی در نقش رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فیلم «کارآموز»، هنگام حضور در صحنه‌های «تاندربولتس» دچار مشکل شد.

به گزارش سینما شارپ، سباستین استن برای جلوگیری از ورود شخصیت دونالد ترامپ به دنیای سینمایی مارول تلاش زیادی کرد. این بازیگر این هفته اظهار داشت که پس از بازی در نقش رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فیلم «کارآموز»، هنگام حضور در صحنه‌های «تاندربولتس» دچار مشکل شد و عادات و حرکات ترامپی خود را کنار گذاشتن برایش سخت بود.

استن در فیلم «کارآموز» به کارگردانی علی عباسی که در ۱۱ اکتبر اکران می‌شود، نقش دونالد ترامپ را بازی می‌کند. دیوید رونی از هالیوود ریپورتر، این عملکرد را “عالی” توصیف کرده و می‌گوید استن “فراتر از تقلید” عمل کرده و جوهره شخصیت ترامپ را به تصویر کشیده است.

در فیلم «تاندربولتس»، که قرار است در ماه مه ۲۰۲۵ اکران شود، استن نقش باکی بارنز یا همان سرباز زمستان را دوباره ایفا می‌کند.

استن در مصاحبه‌ای با مجله بریتانیایی GQ گفت: «بعد از فیلم “کارآموز” به مارول رفتم و ما در حال فیلمبرداری بودیم. من حرکتی می‌کردم و بعد می‌گفتم: لعنتی! این هنوز در جایی وجود دارد.»

او همچنین در مورد روال افزایش وزنش برای فیلم «کارآموز» صحبت کرد: نوشیدن نوشابه و خوردن ساندویچ‌های کره بادام زمینی و مربا. این روش به او کمک کرد تا به شخصیت ترامپ جوان تبدیل شود، اما برگشت به فرم ابرقهرمانی برای «تاندربولتس» را بسیار چالش‌برانگیز کرد. همچنین، به دلیل اعتصاب‌های نویسندگان و بازیگران، برنامه‌های فیلمبرداری دچار تأخیر شد که منجر به دوره‌های افزایش و کاهش وزن برای استن شد.

استن با اشاره به این تغییرات گفت: «من لعنتی ۴۱ سالمه! و حسابی کار کردم تا به فرم برسم!»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا